Yang Sayang Aku

Thursday, November 19, 2009

Tahniah Achik!



dalam kesedihan yang melanda diri aku,
aku masih ada mood untuk bercerita tentang adikku, Achik.

say 'Congrate!' to my lovely sister!
AINUL SAFIIRAH BT AZIZAN.
she passes her UPSR exam with flying colours.

she get 5A's!

no wonder la kalau dia dapat 5A.
dia memang gigih.
kalau dia tak dapat siapkan homework,
dia takkan boleh tidur lena.
kalau tak siap,
dia akan bangun awal esoknya.

dia memang adik aku yang paling rapat dan manja denganku.
kalau aku balik kampung,
dia orang pertama yang sambutku di pintu.



aku tak sabar nak balik.
nak bagi ciuman tanda tahniah pada Achik.
sayang sangat kat Achik!


moga dia terus success dalam pelajarannya dan
boleh buat Abah dan Umi bangga.


Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

9 comments:

mongki said...

tahniah achik! nanti mintak hadiah kat kakak ye, hehe

JanG45 said...

tahniah achik..lepas ni PMR and SPM pulak tau..Semoga berjaya

myQza said...

tahniah!!

i'msosupernotcool said...

may she succes too..
say congrats to her..


btw thx for vst my blog..
nice to noe..

Cik Bayu said...

bagi pihak Achik, sy ucapkan thanx pd yg ucap thniah.

moga kalian pun akn sukses dlm hidup kalian.

Yuki Yusuf said...

tahniah utk adik anda!!

Cik Bayu said...

terima kasih koyuki...
terima kasih gak kerana sudi singgah!

Anonymous said...

wargh!!!!
tahniah2!!!!!!

Cik Bayu said...

tima kasih ghostone....