Yang Sayang Aku

Monday, November 30, 2009

Rambut Dah Pendek!

hari ni aku sangat bersemangat.
bangun awal dari biasa sebab nak minta adik aku potong rambut aku.
sebelum ni, rambut aku paras pinggang.
aku dah simpan rambut ni selama hampir setahun.

sebenarnya, sayang sangat nak potong sebab
kali ni rambut aku takde masalah seperti sebelum ni
iaitu rambut bercabang dan rambut berbuah.

tapi kali ni nekad nak potong juga sebab rasa berat je kepala ni
menanggung rambut yang panjang.
kalau bangun tidur, rambut jadi serabai.
kalah Mak Lampir!
rasanya dia pun lari tengok aku!
kalau aku pakai tudung,
nampak bonggol kat belakang.
macam rimas plak!

so, sekarang aku rasa ringan sangat.
telinga ni rasa luas je pendengaran.
rasa berangin je kepala!



Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

11 comments:

Hisham said...

rambut pndek???cam askar ke...hehe

enuLwanie said...

xde la pendek cmtu.
pendek tp masih comel...
hahhahaha

anwaruddin said...

kenape tak botak je? hahaha

YobSumo said...

setahun kau simpan rambut.

dasyat.

macam mana perasaan org tak potong rambut ha?

enuLwanie said...

anwaruddin : ingat nak wat gak.tp tggu la dulu..

yobsumo : best sbb pyh buang duit kt kadai gunting rambut...

sI tEDI said...

he he he. rambut aku pun tak panjang!!

i'msosupernotcool said...

i luv girl wif short hair..

syed mohamed bin syed hassan (jen) said...

rambut mcm jen ek??haha

kawie2020 said...

rambut pendek!!! i like... hahahahaha...

enuLwanie said...

si tedi : wah, sam la kita..

kawie :i like it too..

u'resosupercool : adakah sy termasuk dlm gadis idaman anda?hihihi

jen : rmbut wanie comel ckit dri jen.hahahhhaa

Aujinz said...

bayangkan kalau aku rambut panjang...

memang tak leh bayangkan..
rambut pendek tetap cool...