Yang Sayang Aku

Thursday, November 5, 2009

Happy Day For Us!

kali ni banyak yang aku nak cerita
sebab hari ni banyak benda telah berlaku dalam hidupku dan teman-temanku.


pukul 7.30pagi :
kami bergerak ke Asia e University untuk mendengar taklimat tentang kursus PHP.
tapi sebab sampai awal sangat, makan nasi lemak dulu dekat kedai makan kat situ.


pukul 9.00 pagi :
masuk untuk dengar taklimat PHP.
tetapi, kami discover yang kursus tu takde kena mengena langsung dengan kelas PHP.
kami apa lagi,
lari tinggalkan tempat tu!
berhimpit-himpit dalam Kembara Tqa.




pukul 10.30 pagi :
tiba di kolej sesudah drop kamarul dekat Stesen LRT Ampang Park.
then, kami decide nak pergi tengok showcase DNM.
tengok artwork students Diploma in Creative New Media.
mereka memang kreatif!



tengok lah Tqa syok main game!


tak sangka kan,
gambar aku masa Kesatria pun ada.
nampak clean and clear jerawat aku.
malu siot!



pukul 1.00 petang :
lepas jumpa Puan Mimi untuk bincang tentang projek kami,
kami decide nak pergi makan lunch.
on the way nak ke car park,
nampak ada lori Nescafe.
apa lagi, serang!!!
dapat minum free.


minum pun sempat cover lagi!

kamilah duta Nescafe!



pukul 2 petang :
lunch kat Ampang Park.
saja bertukar selera.
asyik makan Nasi Campur depan kolej je.
kali ni aku nak makan lain dari yang lain.
sebab duit pun lebih berisi dari biasa.

jom makan CHEESE CHICKEN RICE!
sedap gila!
minum pula ICED CHOCOLATE!
lagi sedap!

mertua lalu kat depan pun tak perasan!
ahakssss

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: