Yang Sayang Aku

Tuesday, November 17, 2009

Pencarian 'Contest' Cik Bulan Dah Bermula.

aku baru saja singgah ke blog Cik Bulan untuk tengok update
'A PICTURE TELLS A THOUSAND WORD CONTEST'.
ada 68 penyertaan.
banyak sangat gambar yang cantik.
aku rasa takde can untuk menang.

aku nak minta teman-teman blogger yang aku sayang sangat-sangat
untuk undi aku sebagai pemenang contest ni.

undilah nombor 55.
nombor ni nombor lucky and favourite aku.

undilah aku sebelum pukul12 tengah malam pada 18hb November.
undilah sebelum terlambat!

sila ke blog Cik Bulan untuk tengok lain-lain gambar penyertaan.

vote me as ur first choice!

thanks a lot for those who did vote me.



Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

1 comment:

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

wow bestnye korang jalan2,,, cik bulan tak abih exam lagi