Yang Sayang Aku

Sunday, November 1, 2009

Selamat Hari Lahir, Nisa!


entri ni khas untuk adik aku.
hari ni hari lahir dia.
aku tak punya banyak kredit untuk menelefonnya.
harap dia baca blog aku ni.

aku sayang dia.
walaupun masa muda kami asyik gaduh.
tiada pun satu hari kami tanpa gaduh.
kini,
dia yang paling akrab denganku.
dia satu-satunya orang yang memahami aku.

dia ni jenis yang memang tak reti duduk diam.
ada saja yang dia nak buat.
bussiness minded budak ni!
dadih yang kami jual masa bulan puasa tahun lepas, tu idea dia!
hari tu, kami ada plan nak buka gerai ice blended depan rumah
tapi modal tak cukup!
sekarang dia tengah buat loan dengan MARA untuk buka kiosk kedai handphone.

dia juga jenis yang lasak.
apa yang lelaki buat, dia juga nak buat!
sebab tu Abah tak perlu susah-susah nak minta tolong orang lain.
suruh apa saja bab teknikal ni.
on saja!
itulah dia Ainul Khairunnisa Najwa Azizan.


HEPI BESDAY KE-20, SAYANG!




sayang kamu, sayang!

budak buncit!

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: