Yang Sayang Aku

Sunday, November 29, 2009

Acara Makan 'Beef Steak' Berjemaah.

atas cadangan Abang Long semalam,
berlakulah peristiwa membakar daging untuk dijadikan
western food iaitu beef steak.

malas nak bebel panjang.
biarlah gambar-gambar yang menceritakan segalanya.


home-made beef steak!

ni lah Along kesayangan aku!

khusyuk Amee dan Abah main dam haji.

Abang Long tengah membakar.
malu dia bila tahu aku candid gambar dia.

last-last tinggal aku dan Umi je yang membakar.
semua dah kenyang makan, terus blah!
kurang asam betul adik-adikku...




Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

10 comments:

mongki said...

uiyooo, mcm sedap je, tapau bawak mmc la wey, haha!

Cik Bayu said...

nak tapau cmne?
sume dh masuk perut!

Anonymous said...

huhuhu...

nak sikit!!!!

ade lagi kan????

Cik Bayu said...

dh abis dh....huhuhuhu

Anonymous said...

bestnyer makanan raya korang
aku mcm x raya jer

Cik Bayu said...

alalalala...
dtg la kelantan bila raya haji..
meriah sgt2 tau!
seminggu mkn daging je!

Anonymous said...

nasib gambar along ok lg..klu xcun siap la blog ni along banned jer...haha

Cik Bayu said...

alalala..along pun baca blog wanie.
sukenye!
along dah montel!
uwekssss :p

miss u so much la!

acai 4r4sis said...

setiap gambar yg dicuri ambil ala2 paparazzi tuntutan saman dan royalti claim akan dihantar dalam tempoh 5 hari waktu bekerja-acai 4r4sis(victim)

Cik Bayu said...

ampunkan sy penunggu gua!
ampunkan sy penunggu gua!!

ala, muka Abang Long hensem sangat.
tu yang rs nak amik byk2 tu!
hahahhahahah