Yang Sayang Aku

Sunday, November 1, 2009

Mesej MukaBuku.


bestnya!
tadi check email Yahoo!.
aku dapat mesej MukaBuku dari Hafiszan.
Hafiszan adalah ex-colleague Along aku.(Along dah jadi chef di rumah Abang Acai.hehehehe)

Along pernah tiba-tiba tanya aku, dah ada pakwe belum?
sebelum ni mana pernah Along tanya soalan macam tu.
masa tu aku belum ada sesiapa lagi.
terus Along suruh aku kenal dengan dia.

Along kata dia baik sangat.
pernah Along cakap,
kalau la Along tak kahwin lagi
Along akan pilih dia.
hahahaha..
amboi..amboi..amboi...
Along gurau je!
mampus aku kalau Abang Acai baca blog aku ni!

beberapa hari lepas tu,
Hafiszan add aku kat MukaBuku.
sejak hari tu,
kami selalu berbalas mesej kat MukuBuku.
tapi kami tak pernah berpeluang untuk bersua muka.

sekarang dia sibuk sangat.
selalu kena pergi offshore.
maklum la Engineer la katakan!
so, kami dah jarang mesej.
bila tadi tengok mesej dia kat MukuBuku,
happy la sangat-sangat!

harap-harap lepas ni hubungan persahabatan kami kekal.
insya-Allah!

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: