Yang Sayang Aku

Saturday, November 7, 2009

Emosi Malam Ni.

~~maaf gambar tak cantik!


Liga Malaysia dah berakhir dengan Kelantan 1 - Negeri Sembilan 3.
takpe, sekurang-kurangnya Kelantan masuk final pun dah syukur.
dah berjaya kalahkan negeri-negeri yang kuat.
Indraputra memang hero Kelantan!

walaupun ada sedikit kekasaran pemain dan penyokong,
maafkanlah mereka.
mereka hanya manusia biasa yang mempunyai perasaan yang sangat sensitif.
aku pun emosi lebih!
tak boleh orang kutuk-kutuk bila pemain Negeri Sembilan dijatuhkan.
Negeri Sembilan pun main kasar jugak!

upsss!
aku paling tak suka orang yang sokong Negeri Sembilan semata-mata
sebab tak suka Kelantan.
negeri kau masuk final ke?

~~~aku berkabung 2 hari atas kekalahan Kelantan.
jangan ajak aku pergi mana-mana!

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

8 comments:

Syuhada said...

Amboi. Marah kat siapa ye tu?

enuLwanie said...

upssss!

Anonymous said...

bak kata k.ema pehal kau..ckap x srupa bikin..siap wat color merah lagi..dah la wani..aku...aku thu semua kepura-puraanmu..sdh mulai hri ini aku akan ajak ko hri2 kuar....faham????

enuLwanie said...

ahakssss
ajak la!
ajak la!!!

nak duk seat depan tau!!!!

Syuhada said...

Asek dok seat depan je kan huh. Amboi. Saya pn nk jgk seat depan.

Apa upss ups?

enuLwanie said...

ala..
syu duk seat depan dlm WHK 258 dah la.

upsss, terasa ke?

Anonymous said...

tak kisah la negeri aku masuk final ke tak,yang penting negeri aku tak de nak buat kurang ajar macam negeri ko buat tu..kalau orang dah tak nak sokong negeri ko nak buat macam mana,takkan nak paksa orang sokong negeri ko kot..

enuLwanie said...

panas nampak???