Yang Sayang Aku

Wednesday, November 18, 2009

Kau Pergi.

AIZAT - PERGI

Sayu terpisah
hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu
hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi kudengari
kau pergi.. pergi..
sepi tanpa kata
terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
apa pun kata mereka
biarkan kenangan berbunga di ranting usia



hanya kerana satu kesalahan yang telah ku terbuat,
aku dihukum.
dimaki hamun di depan orang ramai.
dalam hujan.
dan akhirnya,
aku telah ditinggalkan!

aku pasrah.
terima kasih atas segalanya.

cukuplah segala hinaan kamu lemparkan padaku tadi.
cukup berbisa!
cukup untuk mengguris hati aku!

jangan cari aku lagi.
jangan pujuk aku lagi.
jangan rayu aku lagi.

finish.
fullstop!!!



Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

8 comments:

sI tEDI said...

aduhai.. setiap orang mempunyai harga diri ..

jangan sesekali mengaibkan orang di depan orang lain..

sabar!

enuLwanie said...

tu la..

dia betul2 telah memalukan sy td.

rasa mcm nak lari je masa tu.tapi hujan lebat!

huhuhuhu

anwaruddin said...

chill la! kumbang bukan sekor kate orang tua, tinggalkan je die, cari yang lain,

enuLwanie said...

anwaruddin : mmg kumbang bkn sekor.tp nk cari kumbang yg sayangkan kita, ada ke?

our stori mori *_* said...

SAZA NAK CAKAP;nape tak maki hamun je balik?maki je..hmhm

enuLwanie said...

saza : memang salah kita.xkn nak maki dia.

Anonymous said...

patut awk sepak jer dia..
x pun ketuk jer dia ngan tukul..
biar dia rasa sakitnya dihina...
maruah bukan boleh ditukar ganti...
sedap hati jer nak maki org...
ingat dia tu sape?? tuhan ker??
diri sendiri yg x sempurna x dibaiki...
aku benci lelaki yg menyakitkan hati kawan2 aku...
jd jangan tertipu ngan kata2 manis lelaki... semuanya fantasi semata2...
-Hanis-

enuLwanie said...

pape pun bnda dh jadi..
terpaksa terima semuanya..

sekarang dh ok..
mulakan hidup baru.
yeayyyyy