Yang Sayang Aku

Thursday, November 12, 2009

Gerimis.

Visa - Dalam Gerimis

Rindu... semakin berakar umbi
Yang kurasai
Saat kau pergi

Hujan... bagai mengundang nestapa
Titis airnya
Bersama deru tangisanmu...

Buat kali pertama
Ku melihat (oh) airmatanya
Sejakku kenali dia
Sepinya kurasa
Disaat berduka
Inikah noktahnya
Pertemuan kita

Andai
Begitu suratan takdir
Usah lagi kita mungkir
Bersyukur pada rahmatNya

Kasih
Berpegang pada hakikat
Waktu yang bakal menjawab
Siapa yang benar

Pasti... aku kan tetap menanti
Ku dibayangi
Seribu mimpi

Hujan... menghilang dengan langkahnya
Ku merindui
Dalam gerimis
Yang menghiris...



lagu ni dah jadi lagu favourite aku dan teman-temanku especially Tqa.
sebab lagu ni selalu sangat diputarkan dalam Hot FM.

sebenarnya, lagu ni dah lama bersarang dalam folder Galeri Lagu kat laptop aku.
tapi sebab sekarang dah jarang sangat dengar Sinar FM,
so aku tak tahu langsung tentang lagu ni.
kan Sinar FM biasa pasang lagu rock kapak.
dulu lagu dari kumpulan AXL's, BPR dan otai-otai rock
semua aku tahu dari Sinar FM.
dulu masa tengah hangat bercinta, tiap-tiap malam dengar Cetusan Hati dan Dedikasi.
i love suara abang Jamal Jamaluddin!

best sangat layan lagu ni!
dah jadi top song dalam playlist Winamp aku
selain lagu Wings, BPR dan Search.


Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: