Yang Sayang Aku

Wednesday, November 18, 2009

'Contest' Cik Bulan Dah Berakhir.

'A PICTURE TELLS A THOUSAND WORDS CONTEST'
anjuran blogger Cik Bulan dah pun tamat.
terima kasih kepada yang telah berjaya menjadi pemenang
dan mengalahkan gambar aku.

terima kasih juga kepada yang sudi mengundi aku sebagai calon pemenang.
mungkin belum rezeki aku lagi untuk bergelar juara fotografi.
maklum la, pemenang semuanya ada DSLR dan yang penting bakat.
DSLR, sesuatu yang mungkin takkan ku miliki buat masa sekarang ni.

ok lah, kat sini aku nak tunjuk antara bloggers yang dah undi aku.


ni undian dari senior aku.
thanks nuwa!

ni pula dari Encik Adam.

aku telah berpakat dengan Encik Yobsumo untuk saling mengundi.
aci ke tak, dua-dua tak menang!


seri pun ada ke?

ni siap ada komen lagi.

komen ni yang paling aku suka!


sebenarnya,
gambar tu memang kami sengaja buat.
kami kan memang suka gedik bila camera on action!
sebenarnya, banyak lagi pose yang kami buat.
banyak lagi memek muka yang kami buat untuk menunjukkan pelbagai reaksi kami.
gambar tu seolah-olah muka terkejut sebab nampak classmate kami, Syuhada
masa dia tengah korek hidung!
ok, tu tipu!

thanks pada Kak Ema dan Suhaila yang tolong buat gambar tu makin menjadi.

untuk tengok pemenang contest tu, sila ke blog Cik Bulan.




Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: