Yang Sayang Aku

Friday, November 27, 2009

Aku Kembali Ke Sini.

YES,
AKU DAPAT ONLINE KAT KAMPUNG AKU!

nanti aku akan update ceritera hidup aku ni nanti.
sekarang nak
makan nasi dagang ala-ala Terengganu yang Umi aku masak.
sedap dan terbaik!
aku request menu ni dari Raya Puasa hari tu lagi.
siapa nak join?
meh datang beraya kat rumah aku kat Jalan Telipot ni.

jen, hisham dan ghostone.
jemput la beraya di rumah.
kalau ada blogger yang duk Kota Bharu,
pakat-pakat la maghi dumoh kawe.




Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

4 comments:

Anonymous said...

besh2 cik wanie jmpot!!!

tp x leh g lew...

x de transport!!!

anway thnx cz invite!!!

Cik Bayu said...

hehehe...
ari ni korban ke?

hisham said...

salam aidiladha dri sy yg daif ni...wasalam

myQza said...

he he he.. nasi dagee