Yang Sayang Aku

Monday, November 16, 2009

Kalau Sayang Aku, Sila 'Vote' Aku.

anda semua boleh mengundi saya
start pukul 12 malam ini 17hb sampai 12 malam esok 18hb.

syarat undian:
-para peserta juga boleh mengundi diri masing-masing ye...
-setiap seorang boleh undi sekali saja
-pengundi mestilah follower aku.. anon tak layan ok
-yang bukan peserta lagi la teramat-amat dialukan untuk mengundi
-sila undi atas dasar NILAI GAMBAR, jangan undi disebabkan peserta itu cun atau hensem
-undian dibuat dengan menulis no pada gambar (gambar dilabel menggunakan no, tidak menggunakan nama peserta untuk mengelakkan buyers)
-dan macam yang cik LUMUT cakap... ini adalah 1 pertandingan kepada peserta yang pic yang kurang mendapat undian jangan nak kecil hati atau terus blacklist blog aku ni. tak mau la macam tu. dah menjadi adat pertandingan..lain kali cuba lagi...pas ni aku akan buat banyak lagi contest. kite kena menjaga pertalian silaturrahim ni...

-cara mengundi :
~~tempat pertama=________
~~tempat kedua =_________
~~tempat ketiga=_________

kepada sesiapa yang masih belum join contest ni sila la join sekarang,... anda ada masa lagi 12 jam sebelum tamat waktu.. aku akan berada di blog setiap masa... that's mean.. online 24 hour...

gambar para peserta akan diupload mulai malam ini pukul 12malam.

jalankan tanggungjawab anda!
marilah mari pergi mengundi....

maklumat lanjut, sila klik sini ye.
kalau kamu sayang aku dan
rasa aku layak menang contest ni.

ni adalah gambar-gambar penyertaan.






Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

2 comments:

Unknown said...

ok ok ok!

no 8! hohoho! selamat mengundi ya!

Cik Bayu said...

ok..
xsbr ni..