Yang Sayang Aku

Wednesday, November 25, 2009

Mungkin Ini Yang Terakhir Dariku.

satu persatu teman-temanku sudah balik.

mula-mula, Syuhada.balik Johor Bahru dari Pudu.
lepas tu, Kak Ema. mungkin baru bertolak dari Sentul ke Kuala Muda.
kemudian, Suhaila. balik Selayang.
tak lama selepas tu, Emilia. balik AU2 Keramat dengan Kancil Miranya.
disusuli Tqa. balik Pandan Mewah.

sekarang yang tinggal hanya aku dan Busyra.
abang kami akan menjemput kami malam ni.

mungkin lepas ni, aku akan jarang update blog ni.
kalau aku dapat guna broadband milik kakak iparku di Cheras,
kalau aku dapat guna broadband streamyx di kampungku atau
kalau aku punya masa untuk berwifi di KFC di Tesco Kota Bharu,
baru kalian akan nampak aku dalam 'All Blog Updates' di Dashboard blog kalian.

bak kata fhad,
kalian bukan follower aku.
tapi kalianlah teman terbaikku.
bila aku ada masalah,
kalian ada untuk menasihatiku.

kalian,
maafkan segala kekuranganku.
sejak akhir-akhir ni, aku rasa macam jadi seorang loser!
serious!!



kepada Adam,
aku tak mampu untuk menjadi sebahagian dari hidupmu.
dan aku rasa tak layak untuk kamu.
rayuanmu hanyalah sia-sia.
kembalilah ke pangkuan Anis.
dia lebih menyayangimu.






SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA!
aku rindu nak makan rendang daging dan sup tulang dengan Abah.


Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

8 comments:

Anonymous said...

Selamat Hari Raya AidilAdha wany..buang yg keroh amek yg jernih..bru ati rase tenang..k maap zhr batin!

myQza said...

selamat hari raya aidiladha wani..
jaga diri :)

Anonymous said...

enulwanie:

setiap yg berlaku pasti ade hikmahnyew..

so hadapi ngn senyuman okey???

jgn sedey2!!!

if ade rezeki baek lah kowg!!!!

dah2 x mo pikir sgt!!!

chaiyok2!!!

Unknown said...

Selamat Hari Raya Haji juga ya!

ingatkan Adam Nur Kasih tadi, rupa2 nya Adam realiti...

kawie2020 said...

wadusss... kisah sedih ngan adam ker? sabar2kan diri yer... jgn bersedih sgt yer... :)

i'msosupernotcool said...

chil babe..
nk raya dah..
haha..

Kuwe said...

selamat hari raya!

tesco ada wifi kah?

potong!potong!potong!



:P

mongki said...

selamat hari raye, maaf zahir batin, :)