Yang Sayang Aku

Friday, November 20, 2009

Meh Beli 100% Hand Made Clay!!!

ehem ehem!!!
ada pengumuman ni.

hari ni aku nak promote barang yang classmate aku,Tqa buat
yang dijual secara online dan di kolej.
aku ni pantang kalau ada member yang nak berniaga.
aku akan jadi penyokong kuat!
aku akan pastikan dia dapat untung.
sebab aku ni pun suka niaga.
aku suka tengok duit banyak hasil titik peluh sendiri.

mulanya, dia ni buat hobi gentel-gentel benda ni.
pastu, disebabkan dia ada aim and target iaitu nak beli kereta Viva,
so, dia nak jadikan hobi ni sebagai suatu yang menguntungkan.

barangan ni adalah 100% hand made.


benda ni namanya clay.
boleh dijadikan keychain untuk handphone, beg dan macam-macam lagi.
di sebelah kanan bawah tu, anting-anting.
di sebelah kiri sekali adalah rantai.

harga adalah serendah RM3.00.



yang ni adalah bookmarks.

bookmark kecil berharga RM3.00.
bookmark besar berharga RM5.00.



ada juga barangan aksesori seperti penyepit rambut.

dan juga anting-anting.

harganya RM5.00.

jika anda mahukan bentuk dan corak barangan mengikut pilihan anda sendiri,
anda juga boleh menempah secara online
di blog Tqa iaitu Creative The Clay.
jika anda adalah students Multimedia College,
anda boleh datang sendiri melihat contoh-contoh clay ni
di bilik G09dd.
uppsss...pastikan anda seorang perempuan ye!




Majulah Clay Untuk Tqa!!!!



Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

17 comments:

Anonymous said...

warghh!!!!

gilew lawa plus creative!!!
baguih2!!!!

Cik Bayu said...

ha, nak beli x?
murah murah je..boleh bagi kat awek..

mongki said...

hah? tiqa batch korang jugak tu eh? haha! bagus la, kreatif kreatif, tak sia sia masuk mmc, ;D

Cik Bayu said...

hahahha...pe lagi nuwa?beli beli beli...beli byk2 akn dapat free gift!
x tipu ni..

myQza said...

baguslah kawan kamu tu!!
pandai cari rezeki

Cik Bayu said...

tu la..cita2 besar nak pkai Viva with her own money..
sy support je la..
mana tau boleh tumpang dia pasni..
hehehehe

PuanPepel said...

waaaa....santek2... terus terjah ke blog beliau..hehe

Cik Bayu said...

mekaseh mekaseh!

anish said...

slm..cute! ^^
tengs tolong promote..hehe

Cik Bayu said...

jemputlah ke blog tqa ye..

kawie2020 said...

lawa gak tu.. bookmark tu cam best.. nanti aku promote same ek...

Cik Bayu said...

ok..ok..
promote bg can tqa pakai Viva..
nnt kita same2 tumpang ye 'abang' kawie..

wabbit said...

hahhaa kau memang best la wanie... haha tak jadi nak kutuk kau pasl salji tu . hahah . thanx tahnx thanx.. !! really appreciate!! :D

Cik Bayu said...

pe lagi tqa!
komisen komisen 25%!!

Syuhada said...

Aku bibik dia pn tak mintak komisyen. Kawan tolong kawan. Patutnya tak perlukan komisyen. Ikhlas beb..ikhlas.

Cik Bayu said...

ye..seikhlas ikhlas aku.
hehehehehe

wabbit said...

:) tq friend. dah kaya. aku belanja korang makan besar. janji!!