Yang Sayang Aku

Friday, November 13, 2009

Cun Ke Aku Pakai Shawl?


~~~makanan aku dan Busyra malam ni.
sorang 2 bungkus.puas hati!
makan atas meja kecil ala-ala candle light dinner gitu!

malam ni hanya dipenuhi dengan blogwalking and commenting kat blog cik comey.
berkenan pula kat tudung yang dia jual.
aku hanya ada banyak koleksi tudung bawal dan 2 shawl.
so, rasa nak try buat koleksi shawl.
tudung Syria yang Syuhada pakai pun nampak cun
tapi tak tahu la sesuai tak kalau aku pakai.

muka aku ni boleh dikatakan bulat gak la.
korang rasa aku sesuai ke pakai shawl?






kalau cik comey ada Misteri Mimpi Syakilla sebagai song of the day,
aku pun nak gak.
this is the song for tonight.

BPR - Harum Subur Di Hati

Di lingkaran diamku termanggu
Terkenangkan kembali
Saat indah aku bersamamu
Dibelai cinta suci

Sewaktu kelukaan hatiku
Kau datang dan memberi
Taburan bungan cinta sucimu
Harum subur dihati

Tapi kini kau pergi
Tinggalkan aku sendiri
Mengusir sepi, mengusir rindu
Terpisah selama-lamanya
Kau pergi dariku

Titisan airmata dipipiku
Memanjat doa suci
Saat indah aku bersamamu
Masih tetap di hati

Cintaku masih untukmu
Rinduku masih padamu
Biarpun kita terpisah jiwa
Namamu tetap dikalbu

Kusemadikan cintaku
Didalam doa kudusku
Kepada Tuhan aku meminta
Damailah engkau di sana
Mengadap Tuhan yang Maha Esa


p/s : lagu ni adik-adik aku suka dengar bila mereka rindukan aku.
sebab aku pun suka sangat lagu ni.
siap buat video clip dengan acik.
tapi tak boleh nak publish kat sini.

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

5 comments:

cik CumeY said...

ohhh...BPR..sukee daling...hak hak!

Anonymous said...

huhuh..
sy pas abis final telan megi tomyam 3 bngkus sowg2...
kenyang..
no kongsi2!
hehehe

Cik Bayu said...

cik comey : i pun suka cik BPR cik comey..u ni mmg boleh jd geng rock kapak i la! cyg u cik comey...

ghostone : ari ni mkn free.nk gi open house umah kwn kt setapak. nk ikut? jom!

FAA said...

hi! u better pakai shawl! sweet ;)

nway dear, i think ur face much more cuter by wearing shawl. ;)

Cik Bayu said...

thanx a lot cik farah..
so shy la...
hehehehe