Yang Sayang Aku

Thursday, November 12, 2009

Raging Phoenix

semalam aku, Adam dan kawan baiknya Hafiz telah ke One Utama.
kononnya nak tengok midnight movie.
Hafiz nak tengok 2012 tapi filem tu release hari ni.
aku nak tengok filem Phobia 2 tapi Hafiz agak penakut.
so, kami pilih untuk tengok filem ni.
seat hampir penuh jugak la.

filem ni best sangat bagi aku!
teknik martial art mereka ni unik sangat.
ala-ala break dance gitu!
tadi aku ingat nak bagi 4 1/2 bintang
tapi ingat nak up lagi la, bagi 5 bintang.
memang terbaik!

tapi yang sedih sangat bila scene di mana
Sanim sanggup menggadaikan nyawanya demi Pie yang dia sayang sangat.
masa tu hampir tangkap leleh gak la.
scene paling best masa heroin fight dengan ketua geng Jaguar.
lama sangat fight.
susah gila negro tu nak mati!

thanks la Adam sebab belanja tengok wayang.
ni kali ketiga kami tengok wayang sama-sama.
thanks jugak la untuk encik Adam kita sebab bagi sound effect.
macam mana la dia boleh tertidur dalam wayang?

ok,
credit to uncle Google for these pictures!

poster filem.

heroin filem ni. lupa pula nama watak dia.


Pigshit (kedua dari kiri) selalu buat aku gelak dengan lawak dan muka comel dia.

a unique martial art!




p/s : bila lagi nak gi karaoke?

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: