Yang Sayang Aku

Wednesday, November 11, 2009

Maddy Masuk Carefree Contest.

baru saja singgah ke blog Hanis Zalikha.
ada entri terbaru tentang penyertaannya dalam pertandingan Carefree Queen.
aku pun singgah ke www.carefreequeen.com untuk tengok aksi beliau dalam video
bertajuk "Peragawati berjalan Bulan (Moonwalk)".
tapi disebabkan line internet kat kolej aku macam hampeh,
aku tak boleh nak tengok video ni.
so, aku tengok je la bilangan undian dan tontonan dia.




tengok juga peserta-peserta lain yang hantar video penyertaan.
tak sangka senior aku kat kolej pun masuk juga contest ni.
tapi, no wonder la sebab dia memang gila-gila sikit! (mungkin.)



what a surprise
bila aku tengok teman sekolah iaitu Madihah Mohamed Awi
yang pernah satu kelas Bahasa Arab
masa form 2 dan form 3 masuk contest ni.
dia ni pun boleh tahan juga kelincahan dan perangai gila-gila masa sekolah dulu.
sayang kan tak dapat tengok video maddy(nickname masa sekolah) ni.
nak juga tengok dia sekarang macam mana.
hari tu, just add dia kat MukaBuku tapi tak sempat 'say hye' lagi.
good luck for her...




good luck for them too!



p/s : apa khabar teman-temanku yang lain?
dengar khabar ada yang dah tunang.
ada yang dah kahwin.
dah ada anak? wow!

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: