Yang Sayang Aku

Thursday, November 12, 2009

Lepas Kelas Data Comm.






ni la aktiviti kami di waktu lapang.
aku memang suka snap gambar teman-teman aku.
mereka memang pantang nampak aku on kamera.
dengan pantas siap-siap posing!
walaupun aku suka ambil gambar,
aku tak punya kamera mahal-mahal.
kamera aku bukan jenis DSLR.
kamera aku bukan brand Nikon.
cukup dengan kamera k810i yang tak seberapa ni.

tengok la macam-macam gaya dan style mereka posing.
kadang-kadang nak tergelak pun ada!


"ha, siap! aku nampak", kata Kak Ema.

"eh Tqa, sejak bila ko ternak kutu?"

"meh pakat-pakat cari kutu Tqa dan Kak Ema!"
~~~Tqa pasrah!


snap snap jugak.
nak jugak tempek muka aku.
masing-masing tak nak mengalah!
semua nak ada dalam gambar.
dengan kuasa timer yang ada,
akan menghukum mu!
takde la, main-main je.
terpaksa la aku terkejar-kejar set masa dan posisi sebab nak pose yang cun.
and this is the result!





p/s : bak kata Kak Ema,
"everyday is the new day for us!"

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

6 comments:

Adam Amir said...
This comment has been removed by the author.
joegrimjow said...

mmg bnyak gambar

enuLwanie said...

memang banyak!
dan ada banyak lagi yang tak di upload.
ni pun dah cukup wat entri ni jadi panjang.

tqa said...

setann afirst . asl gmbr aku sume cam tuutuuuut2
bongok nye k.ema ckp rmbut i ada kutu .. siioott
malu den camni taknak keluar bilik dahh:D bahahahhaa

enuLwanie said...

alalalala..cik tqa ni.
u memang comel kan?
gambar u semua comel..




uweksss =p

our stori mori *_* said...

saza nak cakap; kenape tiqa tu......................................................