Yang Sayang Aku

Wednesday, November 25, 2009

Aku Tak Sudi Lagi.

BUKAN KU TAK SUDI

Ku anggapkan semalam
Satu kenangan yang suram
Bila cinta kita
Putus di jalan

Ku harapkan impian
Menjadi kenyataan
Namun aku kecewa

Mudahnya waktu melafazkan janji
Engkau dan aku berdua serupa
Rupanya mentari dalam mainan percintaan

Telahpun ku bentangkan segalanya
Mencari entah di mana silapnya
Jelas asmara kecundang jua

Bukan ku tak sudi kasih
Untuk bersamamu bercinta lagi
Kerna antara kita
Tidak sehaluan lagi

Maafkan diriku sayang
Menolak cintamu untuk kali ini
Walaupun ku tahu
Bersungguh benar rasa hatimu


cukuplah segala peluang yang telah banyak aku berikan.
kau telah pun mensia-siakan cinta kita.
maaf, kali ni aku betul-betul tak dapat bertahan lagi!

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

6 comments:

Anonymous said...

alamak..

lagu saleem nieyh

dah meleleh air mato nieyh..

p/s: sabar jewk lew ek..Allah hnye bg cabaran n dugaan pd owg yg btoi2 mmpu mghadapinyew!!

chaiyok2!!!

Crazee Lazzy said...

erm relax la wanie.. kamu mude lagi.. maybe adee hikmah.. jgn risau.. ade yg lebih baik menanti kamu..insyaallah.

hisham said...

enul...xfhm la puisi ni...hehe
sori smlm line dc...

hisham said...

salam ...mlm line dc..SORI..
u sbr je la ape yg berlaku...tkcre

JMR said...

lagu peberet gue nih...

tp nape nih???masalah cinta kah?

Cik Bayu said...

ghostone : alalala..meleleh air mata sbb lagu ni ke sbb cite snow queen?

fhad : insyallah fhad.moga dpt yg jauh lebih dr dia..

hisham : ni bukan puisi la..pe la hisham ni..ni lagu saleem..

JMR : mslh cinta la apa lagi..tp dh settle tadi..