Yang Sayang Aku

Sunday, November 29, 2009

Suka Sangat Lagu Ni.

LAYU DI HUJUNG MEKAR

Haruskah ku Terus Melayani Perasaan
Meski Pun ku Tahu itu Hanyalah Khayalan

Cintaku Padamu Haruskah aku Teruskan
Kerana ku Tahu Dirimu Sudah Berteman

Tiada Ertinya
Apakah Akhirnya Percintaan

Pohon Cinta Yang Dulu Mekar Berbunga
Kini Tandus Tiada Bermaya
Bunga Cinta Yang Dulu Mekar Mewangi
Kini Layu Di Pusara Bumi



lagu ni mula-mula aku dengar kat Sinar.fm terus 'menangkap' kat telinga aku.
lagu ni setiap hari mereka putarkan kat radio.
minggu lepas, dalam carta duk ranking ke-30.
tak pasti sama ada baru masuk ataupun dah takde undian.

lirik dia simple je.

lagu ni tak related dengan ceritera hidup aku pun.


tapi aku suka sangat-sangat lagu ni sekarang!
dengar banyak kali pun tak puas.


p/s : siapa lagi yang suka lagu ni?




Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

6 comments:

hisham said...

ni kumpulan rock lame ni...tp xtau name group tu...

Cik Bayu said...

rio nama penyanyi dia..

mongki said...

aku tak penah dengar la lagu ni, tapi di suh buang yang keruh amek yang jernih kan? haa, baru la boleh teguh peribadi, :)

kawie2020 said...

aku x nah ngar lagu nih.. ade mp3 x?

our stori mori *_* said...

nud kate;lagu apekah ini?

Cik Bayu said...

bila buka blog ni dh boleh dgr lagu ni..