Yang Sayang Aku

Tuesday, December 15, 2009

'Weekend' Dengan Abang Yo Dan Kak Fifie.

hari ni baru aku ada mood untuk update.
minggu lepas aku menghabiskan hujung minggu aku di rumah Abang Yo.

kebetulan,
hari tu hari first anniversary perkahwinan Abang Yo dan Kak Fifie.

ni la kek anniversary perkahwinan mereka.
tengok, ada baby kat atas kek!
sempena kelahiran baby yang bakal menceriakan hidup mereka.
posing dulu sebelum potong kek.


papa buncet tengah menyuap hot mummy!


turn hot mummy pula menyuap!



esoknya, kami keluar berjalan-jalan.
ni je la masa untuk mereka berdua bersama-sama
kerana masing-masing sibuk dengan kerjaya.

kami ke Shah Alam untuk Karnival Hartanah.
tapi malangnya, booth yang dibuka tak banyak.
kediaman pilihan pun agak jauh lokasinya.

gelak ye, Abang Yo?
dia tengah gelak-gelakkan perut muncet Kak Fifie.
padahal perut sendiri tak cover.



lepas tu,
kami jalan-jalan ke Jusco Bukit Tinggi.

lovely sweet couple!


aku je yang bergambar sorang-sorang!



kami masuk kedai buku MPH kejap.

Abang Yo memang wajib baca buku ni.
dia asyik sibuk dengan Hai-O
untuk memantapkan kewangan di masa depan.
dan untuk sponsor aku tiap-tiap bulan!


Kak Fifie pula asyik mencari nama sesuai untuk baby mereka.
aku suka nama yang Kak Fifie pilih.


tepat pukul 12 tengah malam,
mereka hantar aku balik kolej.
best sangat-sangat dapat keluar dengan mereka.
dah lama tak lepak macam ni.



p/s : tak sabar nak timang anak saudara pertama.

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

3 comments:

Anonymous said...

selamat ulngtahun jgk kpd mereka!!!

besh2!!

mau timang jgk!!!

Cik Bayu said...

ghostone : nnt kita timang same2 ye..

our stori mori *_* said...

saza ; alolololo,suwitnyer..
ape name baby tu nanti?ehhehehe
bg la tau :)