Yang Sayang Aku

Monday, December 28, 2009

Tolong Suggest Nama Untuk Si Kecil Aku. *ala-ala contest!*

semalam,
aku keluar dengan Abang Yo.
makan Nasi Kerabu di Kampung Baru.
kemudian dia ajak aku ke showroom Mercedes Benz di Bukit Bintang
untuk bagi semangat pada diriku untuk berjaya seperti dia.
aku dan Abang Yo suka C-Class.
superb!

kemudian,
ke Bandar Tasik Selatan.
sambil basuh kereta Abang Yo yang asyik berdebu tu,
Abang Yo nak beli ikan untuk tambah 'koleksi' yang sedia ada.
aku teruja tengok kucing 'Garfield'.
comel sangat muka dia!

aku asyik tak lepas pandang tengok arnab kat situ.
serius, comel sangat!
Abang Yo mungkin perasan aku duk mencangkung
dan asyik snap gambar arnab,
dia beli satu.
jealous, ok?
sebab dia beli untuk wife dia!
dah la aku siap bagi nama 'Cindy' kat arnab tu.
merajuk kejap dengan dia!


tapi sebagai ganti,
dia bagi aku ikan gapi jantan.
kalau jantan,
aku susah sikit bagi nama.



boleh tak kalian suggest nama untuk si kecil aku ni?
nama paling kreatif aku bagi hadiah!
aku bagi tempoh 24 jam dari jam entry ni dipost.
*dah jadi macam contest la ni!*


Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

22 comments:

Amal said...

ape hadiah?

Cik Bayu said...

rahsia dulu!

Cik Bayu said...

ni sape yang nak promote contest ni..
xpe,nnt sy vote.

Aien~s Corner said...

bkn promote contest darl.. promote vote for me.. hehe tq ye.. :)

shazruls said...

mana dia gambaq ikan turr...

Anonymous said...

anak laki ke pompuan?

lau laki aku cadangkan zulhilmi ashraf

lau pompuan adira baltisya

ngaaa~~
hampes je~
tapi nak hadia jugak~

kawie2020 said...

bubuh nama kawie.. hehehehehhe

syaf said...

uncle bagi name ikan itew "popo"..
cute x name 2??? hehehe

.millalara. said...

haaa.. bg nama chenonet~ ;)

myQza said...

mana gambar? tgk gambar baru ada ilham.

kekekkeke

wabbit said...

olie :)

Cik Bayu said...

gambar akan diupdate kemudian ye..

Anonymous said...

star nomey :))
hahak

~STAR~

i'msosupernotcool said...

john je..
senang..
ahaha

our stori mori *_* said...

saza ; casper :)
tak pun volturi :o
tak pun darlink :DD

our stori mori *_* said...
This comment has been removed by the author.
our stori mori *_* said...

nud; gaga, or pipi or tuty,

mrhasifrahman said...

sori lambat
busy 3 hari
haha

letak nama jantan =D

shazruls said...

boh nama - boboi ..ok bak mai adiah blackberry turr

pisey said...

kasi nama kachak je.kan senang.

'kachak dah makan?'
'kachak betul2 kachak lah!'
'hai kachak!'
'kachak rindu i yer?'

kan sedap je bunyi tu?
konpem gua menang.

yeagh!

Cik Bayu said...

hahahha...
siap bg dialog tu..
ok ok..peluang cerah tu!

Anonymous said...

oren + chumel=Oniel / Churen

oren + itam = Otam

hensem + oren = henor / heren(mcm heran la plak.. :p)