Yang Sayang Aku

Tuesday, December 22, 2009

Sesuatu yang Baru Aku Tahu Tentang Ah Fatt.

masih berkisar tentang gathering bloggers.
tapi bukan di Genting Highlands.
tapi malam sebelum kami ke sana.

lepas jumpa bloggers di Times Square,
aku, Cik Cumey, Lumut dan Told La Hejauw masih tak mahu balik.
kami bercadang nak karaoke di KTV Karaoke
dah gian nak karaoke.

sebelum tu, Ah Fatt yang lepak bersama kami di McDonald's
dah pun meminta izin untuk balik ke rumah.
tapi hujan yang menyukarkan dia balik
menjadi alasan untuk dia menyertai kami.

dah macam jadi aktiviti hujung minggu
seorang suami bersama 4 orang isterinya.
*eh, bukankah dia ahli geng bloggers gay tua?*

dimulakan dengan Told La Hejauw.
sedap sungguh dia menyanyi lagu
'Pelamin Anganku Musnah'.

tengok,
Ah Fatt masih cool tengok isterinya menyanyi untuknya.
pelamin Told La Hejauw musnah
sebab Cik Cumey dan Lumut
tumpang bersanding di sebelah.

turn Lumut pula menyanyi lagu 'Es Lilin'.
aku rasa lagu ni pun ditujukan untuk Ah Fatt.
"Es Lilin aduh... kelapa muda
Hujan datang aduh... angin meniup
Mahu kahwin aduh... duit tak ada
Baik membujang aduh... selama hidup"
steady lagi tengok gelagat isteri-isterinya.

Cik Cumey dengan gaya Mas Idayu
menyanyi lagu 'Senggol-Senggolan Cubit Cubitan'.

"Seminggu sekali kau datang padaku
Membawa cinta yang suci
Seminggu sekali ku dimanja-manja
Dan disayang-sayang dirimu"

kesian Cik Cumey.
inilah nasib bermadu!

inilah masa yang ditunggu-tunggu.
nyanyian seorang suami kepada isteri-isterinya.

sila hayati wahai isteri-isteri 'satu malam' Ah Fatt.

video




aku pun ada 'menyumbangkan' lagu tapi
biarlah menjadi rahsia antara kami berlima.
malu lah nak cerita!



Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

18 comments:

Aku Beskot™ said...

wow..
skali 4 afatt sapu..
haha..

Mr.Chenta said...

perrrrgh
tergoda

hee =D

afundi ah fatt =D

chah~ said...

hahaha..
empat4 ah fatt punya ke..? ahahhaa

chah~ said...

haha.. baru tgk vdeo tu.. afundi ah fatt.. hahahha

{lumut} said...

ah fatt nyanyi pnuh prasaan dowh..

cik CumeY said...

hahahaha...


CC isteri yang num 4 okey?hahaha

Fatt Chin Choy said...

wow! muahahaha

enuLwanie said...

beskot : mlm tu ah fatt lupa geng dia.terus sapu 4 skali.

mr chenta : sila taip ON PANAS dan hantarkan ke 32999.

chah : ye, ah fatt jadi tamak mlm tu.tak cukup satu, 4 terus dia amik!
hahahaha

lumut : tu la..mcm nak nangis dgr dia nyanyi.

cik cumey : ai dah tau dah.u mest nk no 4.sbb u nak disayangi lebih dr kami kan..tp ai tau hubby kita adil, kn kn?

ah fatt : mlm ni giliran syg tau abg...hahahaha

told la hejauw said...

woooo..malu aiii,,,,suara sumbg saran ekekekke..

told la hejauw said...

ah fatt mmg penuh perasaan hahhaha..

enuLwanie said...

suara awk mmg sedap la..suka dengar!

abe long said...

perghh... ah fatt nyanyi.. penuh perasaaan tuuuuuuuuu

enuLwanie said...

abe long : dia nyanyi mmg feeling gila...

Noorlaila Mohamed Nor said...

apalah nasib takleh tengok video ni
oh sedihnyaaaa
haha

enuLwanie said...

noorlaila : nape xleh tgk? tenet prob ke?

miSs s!v said...

geli aku tgk cara cc pegang mic.
wakakaka!

enuLwanie said...

miss siv : kitorang lagi la..tergelak2 dgr dia nyanyi.
tp best gile dia nyanyi.demam pun boleh nyanyi best.
klu sihat, xtau la.....

ZihNuN FaTiN said...

hahahahaha!

tak sangka ah fatt nyanyi dgn sepenuh jiwa..macam tuju kt seseorang je..hihihi