Yang Sayang Aku

Tuesday, December 29, 2009

Tempoh Contest Dilanjutkan.


atas permintaan ramai *ramai ke?*,
aku akan tunjukkan 'boyfriend' baru aku.
moga kalian cepat dapat ilham
setelah tengok buah hati pengarang jantung aku ni.


setakat ni dah ada nama yang aku suka.
tapi aku nak bagi lagi peluang pada kalian.


kali ni aku nak lanjutkan tempoh contest ni.
aku lanjutkan sehingga 12.00 tengahari esok.
aku bagi peluang untuk kalian tunjukkan kekreativitian
dalam memberi nama pada kesayangan aku ni.


tadi aku hampir membeli seekor gapi betina
sebagai pasangan dan peneman si kecil ni.
tapi tiada yang aku berkenan.




belum dah dapat ilham?
nah, sekarang aku attach sekali video boyfriend aku ni menari-nari.
aku dah bagi dia sarapan pagi.
terus dia aktif berenang.





hadiah bakal diumumkan kelak!



Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

20 comments:

MOMMY CGG said...

akak cadangkan
nama dia
bobo:)
ntah..akak suke nama tu:)

Cik Bayu said...

akak..
jom kuar!

shazruls said...

boh nama takashe kaneshiro or nama saya rain..

cik CumeY said...

letak name rahman...bole?hahaha

Cik Bayu said...

shazruls : wah, pengaruh jepun kuat ni.
patut la muka ala-ala jepun!hahhahaha

cc : islamic nye nama...ok la tu.

Anonymous said...

wah..

dah lame x jenguk dah wat contest ghupenyew..

hehehe..

moga dapat name yg besh!

syaf said...

semalam uncle bagi name "popo" hari ini uncle nk letak name die "tengku marselo", "en gapi". "nona manja", "kucai", "sukirno", "majid", "bulat", "peon", "atan", "cot", "volcano",

our stori mori *_* said...

saza : nak tambah lagi lagi
bole kan?
sapi :)
papi :p
bolt :0
randy :D
monmon B)
keroro s)

Cik Bayu said...

ghostone : mishh u tooo much la my best buddy!

syaf : wah, banyaknya nama!mmg nak hadiah ni.ada yg sy suka.thanx.

saza : ni pun gila hadiah ni!hahahahaha..ok..pun ada yg aku suka.
check it out esok!

Anonymous said...

i nak buh nama
"star nemo"

star sbb mengingatkan my name,
and nemo sbb dia mcm nemo :))

hehe just suggestion,
tak menang pun takpe.
hihi :))

* STAR *

myQza said...

sebab oshin menang sehati berdansa.

bubuh je nama oshin..

adeh

keperempuanan lah pulekk

Cik Bayu said...

star,
nak suh sy ingat kat awak la ni ye..
smpai bila nk jadi misteri ni..?

Cik Bayu said...

si tedi : heiii, ikan sy jantan la!hahahhahahaha

Anisa said...

nak curik boipren kamu la
hehe

Cik Bayu said...

anisa : x bolehhhhhhhhh...
satu2nya kesayangan sy.my shayang!

FAA said...

name bf u : jaja bink bleh? hehe

Cik Bayu said...

hahaha..
kelakar nama tu.
tp i akan consider..

ZuR said...

akak nak cdg gak..hmm..
pk jap..garfield la..ok ak??
garfield sebenar dah turun pangkat...hehe

Cik Bayu said...

hahaha..
akak wt pe xtdo lg ni?
garfield?
teringat kucing comel kt kedai haiwan ari tu..
geram nk beli.tp xtau nk letak mane.

our stori mori *_* said...

nud; nk jugak bg name
sbb die sgt aktip berenang bg name gegas la cam ulat gegas tu menggeletis je manjang.ha xpun dodot, xpun tems(short for tembam), nokk ke,