Yang Sayang Aku

Saturday, December 5, 2009

Kedai Makan Depan Kolej Masih Cuti Raya Ke?


ni muka aku yang buruk sangat-sangat
tandanya aku LAPAR SANGATTTT!

petang tadi seperti yang diidamkan, aku pergi JomHeboh.
penat aku call semua orang.
semua busy dan takde di KL.
last-last, aku pergi dengan Nik Nor Suhaila,
teman lama aku yang dah 8 tahun tak jumpa.
dia teman aku since darjah 6 di SK Sultan Ismail (3).
sekolah menengah dan kelas Bahasa Arab pun sekali sampai form 3.
form 4 dia masuk SM Teknik Tanah Merah.
lepas tu, terus tak jumpa dia sampai sekarang.

MukaBuku menemukan kami setelah sekian lama.
aku jumpa Suhaila kat Bukit Jalil.
dah sama berisi dengan aku.
comel tetap comel!

jumpa Suhaila dalam pukul 3 petang.
dia datang dengan pakwe yang muda dan tinggi.
kami lebih banyak berborak tentang teman-teman lama dan kerjayanya.
balik dalam pukul 6 petang.

sebenarnya, target aku kat JomHeboh hanyalah booth Silky Girl.
nak beli beberapa mekap. mana tau dapat murah!
tapi aku tak jumpa.
samada memang booth tu takde atau aku yang tak jumpa.

dari pagi tadi, aku tak jamah makanan lagi.
ingat nak makan dengan dia.
tapi, takde makanan best kat situ.
aku pun terfikir untuk makan kat kedai makan depan kolej.
alangkah sedihnya bila sampai kolej,
takde satu pun kedai makan yang buka.



ni favourite magazine aku.



ni je yang sempat aku beli di JomHeboh tadi.
buy one free one konon!
padahal bayar RM20 untuk 2 goodies bag.
sama je kan??






ni pula tengah tunggu air mendidih.
nak buat air Indocafe.



dah boleh minum!
minum pula dalam favourite free-contour-glass-McDonald's.




p/s : sekarang masih lapar dan laparrrrrrr.......




STAR,
siapa awak sebenarnya?


Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

13 comments:

myQza said...

gelas mekdi tu leh bancuh air panas ke?

lel said...

samaaaa
pi jomheboh sebab nak beli bedak n mekap yg murah gilaaa kt booth silkygirl!

Cik Bayu said...

si tedi : boleh je..selalu je guna wt bancuh air indocafe.

noorlaila : sedih sbb x jumpa booth silky girl! huwwwaaaaaa

hisham said...

amboi gelojonye mkn/// bak skit...hehe

Cik Bayu said...

bru makan satu dh ckp sy mkn gelojoh.
hisham lagi gelojoh.
uwekssss :p

Wanie-san said...

jap2!!*ngah skodeng harga indocafe yg beli kat seveneleven 2..* hihi

Cik Bayu said...

nampak ke cik wanie-san?

Cik Cookie said...

kaki makan kah kamu?
kalau yea sama lahee kita

Cik Bayu said...

kaki sy x makan.
mulut sy yg makan. * loyar buruk!*
mmg kaki makan gak la,
tp kena kurang ckit sbb dh mkin gemuk!
huhuhuhu

FAA said...

famous amos!!
i like! haha.

meh bagi i sket!
;)

Cik Bayu said...

nak..boleh!
meh la!

paraxixth said...

hai comey

Cik Bayu said...

comey ke..?huhuhu