Yang Sayang Aku

Tuesday, December 22, 2009

Dari Genting Ke Creative Clay.


balik saja dari Genting Highlands,
aku rasa malas sungguh nak balik kolej.
bukan ada sesiapa pun kat sana.

aku terus ke Red Bungalow kat belakang Restoran Nasi Kandar Pelita KLCC
untuk bagi moral support kepada Creative Clay Tqa.
lagipun, aku dah berjanji pada diri sendiri nak pergi ke sana.


malam sebelum Rantai.Art Event berlangsung.
giat menguli-uli clay agar menjadi bentuk yang comel dan menarik.

antara handphone strap dan keychain yang dah siap untuk dijual.


ni matchbox Creative Clay yang boleh dijadikan kotak hadiah.
semua kami buat sendiri.


ni la gift yang diexchange dengan Mr Chenta.
harap sangat dia suka sebab hadiah aku tak besar macam orang lain.
tapi hadiah ni takkan dapat kat mana-mana selain kat Creative Clay.


sesampainya aku kat sana,
Syuhada dan Affan dah ada untuk bantu Tqa.
aku tengok gerai Tqa yang paling happening dan colourful.

Syuhada dan 'Affan yang turut datang membantu.


baju Creative Clay yang bersaiz 'XS'.
besar, sebab tu berani amik saiz ni.
agak fit!
aku dapat diskaun 10% dari harga sebenar sebab dapat jumpa budak lelaki dalam gambar.


siapakah dia?
Amir, adik Tqa!


dah beli terus pakai.
support Creative Clay punya pasal!


kat sebelah gerai Creative Clay,
ada gerai cupcakes.
comel dan sedap cupcakes kat situ!
beli satu, RM2 je.

Italic
try buat henna kat tangan.
simple je, RM5.



balik saja kolej malam tu,
aku rasa terlalu penat tapi
aku tak dapat tidur.
aku tak tahu kenapa dengan mata aku sekarang?
susah betul nak tidur!
walau penat macam mana pun,
takkan senang-senang dapat tidur!

apa lagi,
on laptop dan online MukaBuku dan blog.
sementara tunggu laptop on,
sempat kemas-kemas meja study dan letak hadiah frame gambar yang aku dapat dari Mr Chenta.

serius!
saya suka sangat hadiah awak bagi!
so sweet...
masa awak duduk melutut bagi hadiah kat saya.
alahai.......

frame gambar awak bagi,
saya letak kat tempat special.

inilah koleksi hadiah yang aku dapat.
kebanyakannya hadiah hari lahirku yang lepas.

ni pula kasut baru aku.
beli kat LRT Pasar Seni lepas temankan Shazrul beli souvenirs untuk temannya.
ingat nak beli selipar bunga-bunga.
tapi tiba-tiba tertarik dengan kasut ni.
tak mampu nak beli original Crocs,
dapat yang ala-ala pun takpe.
RM15 je!

jangan harap aku nak letak kat depan bilik!
aku letak kat dalam.
sayang betul kalau hilang.

Busyra yang baru balik dari kampung,
terus tunjuk kasut baru dia.
guess what??
dia juga beli kasut Crocs.
tapi bukan original juga la.
brand Asadi.
memang sehati sejiwa betul la aku dan Busyra sejak jadi roomate!


hari ni,
teman-teman aku panggil aku,
nurse!
sebab nampak sangat keputihan kasut aku.

biar orang tak nampak aku.
asalkan nampak kasut baru aku!




dulu,
aku menjadi harapan Umi untuk jadi nurse.
dah macam-macam institusi aku apply.
ahli farmasi di HUSM.
nursing dan ahli farmasi di JPA.
pernah pergi interview untuk masuk MAHSA College.
tapi tempat dah penuh!


Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

11 comments:

mrhasifrahman said...

heee

serius ingat orang tak suka hadiah kita =D

last minute beli
sbb tak tau pape
malam tu baru tau ada exchange gift

kalau suka
takpa la
lega rasa =)

myQza said...

masa kecik2 dulu kasut raya warna putih.. :)

Crazee Lazzy said...

loh x penat ke enul? perghh rajin sungguh berjalan...

shazruls said...

pakai bateri apa ekk,tak penat2 ...rata2 blogger ari isnin turr sure bongkang ja

cengkerangcipot said...

aku turut brada di sane..
weee

Cik Bayu said...

mr chenta : sy suka sgt la awk hadiah tu..

si tedi : sy pun dh mkin suka wrna putih.dulu tkut cpt kotor.

fhad : mmg kaki jalan.

shazruls : lebih kuat dari enerfizer.pkai bateri kereta kot. guna minyak shells.lebih kilometer.

cengkerangciput : ye ke?nape x jumpa?

hisham said...

enul...mane pic2 p genting aritu..??nk tgk la

syaf said...

oww kamu org nyer..yup kenai;;
pasan hari tuh kat kl central...x dapt p sebab ade hal...kene balik kampung..kalu x dah oin dah..hehehe

Cik Bayu said...

ada kat entri bwh ni.
tp tu pun amik dgn org lain.
just jd model dlm gmbr je!
hahahaha

Anonymous said...

tak ngantuk ko ek
sempat lg singgah kat creative clay tu

Cik Bayu said...

ah fatt : bg semangat kat kwn2.suka tgk diorg hepi!