Yang Sayang Aku

Friday, December 4, 2009

Doakan Aku.

iringi pemergianku dengan mengucapkan
SELAMAT JALAN
kepadaku
wahai warga Kota Bharu

dan

alu-alukan kedatanganku dengan ucapan
SELAMAT KEMBALI
kepadaku
wahai warga Kuala Lumpur.

moga aku selamat tiba di Terminal Langgar
untuk menunggu bas bernombor SKMK 199.

moga aku selamat tiba di Hentian Putra
dalam keadaan segar bugar
kerana aku harus mengharungi kedinginan pagi berseorangan
untuk tiba ke Kolej Multimedia.

mungkin Abang Yo tak dapat menjemputku di sana
kerana kerjayanya sebagai doktor amatlah
menuntutnya untuk selalu berada di hospital,
apatah lagi dia kini ditempatkan di Wad Pembedahan.
Kak Fifie pula ada kursus 2 hari bermula esok.

mungkin rancangan aku untuk ke JomHeboh terpaksa dibatalkan
jika aku masih berseorangan di sana.

cuma doakan aku sentiasa selamat
di bawah lindungan-Nya.



p/s : kepada teman-teman Blok G,
pulanglah ke sisiku segera!


Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

11 comments:

anwaruddin said...

amin, belaja raji rajin ye, :)

kawie2020 said...

selamat pulang yer... letih arr kt cni... hehehehehehe...

YobSumo said...

Semoga selamat sampai. Jom heboh tahun depan pun ada lagi!

sI tEDI said...

semoga selamat sampai

GhOsToNe said...

jg diri tow!!!

blaja rerajin!!

jgn malas2!!!

Hisham said...

salam ...mane ym nyer????
i doakan u slamt k...xyah la p jome heboh tu...ngarut je...tk cre

Wanie-san said...

sudah mau pulang kolej ya??kojap sgt kamu cuti???daku masih b'suka ria di rumah ini..hihi

enuLwanie said...

ramainye yg sayangkan aku..

anwaruddin : tima kasih atas nasihat tu wahai 'abang' senior..

kawie : letih ye?xpe, nnt sy urut!hihihihi

si tedi : dh selamat smpai.

ghostone : boleh x mls ckit je?

hisham : u x add ym i pun?id ym ada kt column sebelah.

wanie-san : kamu cuti sem, sy cuti mid term.seminggu je!

enuLwanie said...

yobsumo : nak beli sumthing kat sane.takut melepas!

i'msosupernotcool said...

hv a sf journey..

enuLwanie said...

u'resosupercool : thanx..