Yang Sayang Aku

Wednesday, December 30, 2009

Masih Di Peringkat Perbincangan.

maaf kalau aku lambat mengumumkan keputusan contest semalam.
ini kali pertama aku menganjurkan contest.
sekarang, masih di peringkat perbincangan dengan juri-juri.
harap bersabar!


hari ini aku sungguh sibuk dengan assignment 3D yang harus disubmit esok.
kerja rendering dalam bentuk file.avi betul-betul menguji kesabaran aku.
render hampir 7 jam tapi aku masih tak puas hati.
aku terpaksa edit dan render yang baru.

masuk kali ni aku dah render file.avi sebanyak 3 kali.
terpaksa cerewet sebab lecturer aku seorang yang teliti.
susah nak bagi markah!
bayangkan dia hanya pilih 3 orang untuk layak dapat A.
mungkin 2-3 orang layak dapat B.
dan selebihnya C.
aku tak mahu diletakkan dalam kategori C.
this is my final semester and i have to struggle!

dah la charger laptop buat hal.
meletup dan terus tak boleh guna.
terpaksa beli baru.
Universal Notebook Charger dengan harga RM50.
sungguh buat hatiku lega!
sebab aku membayangkan duit poket aku makin banyak yang akan terbang.

thanx to my best buddy, Kamarul sebab temankan aku di saat-saat aku
memerlukan orang untuk temankan aku ke Low Yat.
dia seorang saja yang say "yes!" untuk temankan aku ke sana.
selama ni pun, he never say "no" when i need his help!
sebagai reward, aku belanja dia makan Prosperity Burger McDonald's.

then, kami berdua tengok wayang filem Avatar.
yang kelakarnya,
sebab kami beli pukul 3 petang sedangkan filem tu start 6 petang,
kami sempat balik kejap untuk siapkan assignment rendering 3D.

di awal cerita ni agak membosankan sehingga aku hampir terlelap.
tapi lama-lama makin best dan adventure Jakesully makin menarik.
Neytiri cantik walaupun dia hanya Avatar!
aku bagi 3 1/2 bintang untuk filem ni!!

lepas tengok wayang,
aku makan malam dengan family aku yang datang dari kampung.
makan angin di bandar KL ni!
Umie makin kurus setelah makan ubat pelangsing.
Umie cakap aku makin gemuk!
oh tidakkkkk!
aku pun nak kurus!


Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

11 comments:

Anonymous said...

hmm...

cakap kat besh buddy awak tue thanx temankn awak utk sy!hehehe


avatar besh la jgk kan leh dpt 3 1/2 .hehehe.x tgk lagieyh...

Cik Bayu said...

hehehe...
dia mmg baik.
selalu tolong sy.
kdg2 naik segan nk minta tlg dia.

awk xnk dtg kl ke?

Anisa said...

selamat tahun baru
wanie

:)

Cik Bayu said...

selamat tahun baru anisa..


:))

syaf said...

wah kesian die yer.,..x pew sabo
nasib bek ade buddy yg baik
bagus r kawan kamu 2

syaf said...

wah kesian die yer.,..x pew sabo
nasib bek ade buddy yg baik
bagus r kawan kamu 2

Cik Bayu said...

syaf : dia baik wlupun kami x rapat.
malah, dia lebih memahami sy.

'AQILAH said...

hari tu nak tengok avatar tapi full, cit, terpaksa tengok alvin..:)

Anonymous said...

hahahaa~
macam2 hal

Cik Bayu said...

'aqilah : avatar ni pun full.duk seat tepi2 je.

ayudeadwish : hahaha,hal mcm2.

Syuhada said...

Ceh. Best buddy ye? Macam jarang je korang berhubung padahal. Hahaha. Kitorang bukan best buddy eh? Kesian kitorang ye.

Semua DMT Sem 7 selain Kamarul sedang t underscore t.