Yang Sayang Aku

Friday, December 4, 2009

Agenda Di Hari Terakhir Di KB.

segarnya hari ni!

selepas mandi sunat hari Jumaat, solat Subuh dan mengaji al-Quran beramai-ramai
yang menjadi rutin kami sekeluarga,
aku terus memulakan agenda di hari terakhirku di kampung.

basuh baju dan towel walaupun aku tahu kebarangkalian untuk kering
90%.
hujan masih turun tak henti-henti.
sejuknya tak payah cakap la!
asyik meremang je bulu roma aku menahan kesejukan.

packing baju yang dah dibasuh dalam beg Adidas yang baru dibeli di Kota Raya.

cuba teka harga beg aku?
wajib jawab!


mungkin selepas solat Jumaat,
aku dan adik aku akan ke KB Mall untuk beli sweater
untuk ke gathering blogger nanti.
mungkin singgah lama sikit sebab nak pergi PC Fair.

kalau tiada aral, mungkin ke Kedai Zon Ria
untuk beli jeans.
kedai tu memang ada banyak pilihan pakaian dan harganya memang murah!

nak beli apa lagi ye?
kalau duit banyak, macam-macam boleh beli.
tapi kalau tak,
no money, no talk!



p/s : siapa nak shopping dengan aku?


update : bodoh tul la Bubu.Nasib baik ko tu comel!
ko tak bagi aku balik KL ye?

BAKPO MUNG GI KENCING ATAS BEG AKU???



Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

3 comments:

GhOsToNe said...

alalala...

sian diew dah nak g..

sowie sgt x dapat jmpe...

nk jmpe..

tp keadaan cuaca yg x mgizinkan..

sabo ek..

hehehe...

ad rezeki...

kite dating brsama....

sya_am said...

beg tu 10 hinggit..tul x??

enuLwanie said...

ghostone : ok laling..nnt kita date berdua tau!

sya_am : nnt sy bgtau jwpnnya ye..