Yang Sayang Aku

Sunday, December 27, 2009

Charger Laptop Aku Meletup!!!

aku tidur pukul 4 pagi tadi.
mata dah tak pandai nak lelap cepat-cepat.
dah tak pandai tidur awal-awal.

so, untuk menghabiskan masa yang terlalu lapang ni,
aku memenuhi permintaan Kak Yam untuk memperindahkan blog dia.
oh lupa nak uar-uarkan,

Kak Yam dah ada blog.
sila klik untuk serang blog Kak Yam!

sebab aku seorang saja yang tiada kerja
dan banyak masa yang terbuang,
aku pun dengan sukarela nak tukar template blog dia.

tapi ada satu benda yang aku betul-betul tak sangka dengan Kak Yam ni.
first expression aku kat dia seorang yang baik dan agak alim.
mungkin seorang yang pendiam dan tak banyak cakap.

tak sangka dia boleh buat request macam ni,

"wany tolong akak construct akak punyer blog bleh tak?
takder mase la akak ni wany oiii..
kalo wany rajin wat ganaz-ganaz tau biar nampak 'hitam' jer.
sebab akak suke gile kaler hitam."

dah cukup ganas tak bagi kalian?
ni je template terbaik yang aku jumpa.
belum tambah widget kat sidebar lagi.
nanti nak suruh Kak Yam register nuffnang.
kaya sikit dia nanti!
boleh belanja makan best-best!


syok sangat cari template untuk blog Kak Yam,
aku terjumpa template yang sesuai untuk aku.
putih dan simple.
aku dah makin suka white color!
so, kalian tengoklah template birdie ni buat kali terakhir.
esok lusa jangan pula kalian fikir kalian salah masuk blog.

aku kan seorang yang cepat rasa bosan dengan benda yang statik.
gambar kat desktop aku pun asyik tukar je dalam seminggu.



eh, charger laptop aku tiba-tiba meletup!
kenapa ni???


Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

13 comments:

Amieynna Amin said...

wah..
cantik blog kak yam..
ganaz + sweet...

Ibu Ammar said...

cantik....!

Amal said...

aku suke hitam dulu.
tp bile aku tukar putih, lebih ramai follower.
hahahahahaahha!!

shazruls said...

turr larr kesan dari berblogging 25jam sehari(bak kata shax) sampai meletup charger daaa...

siv: background kaler itam turr klu nk kasi gmabaq2 kt entri turr naik(berseri)

kawie2020 said...

cantik n nampak ganazzz tuh.. tapi enul wanie suka pink.. pink x ganaz kan..kan..kan.. hehehehhehehe

oranglidi said...

nasib baik bukan leptop meletup..

wa suka makan sup meletup. hehe.

Razman said...

cr utk aku lak..nak yg xde warna, xde bentuk, xde tulisan...

MOMMY CGG said...

kak yam dah ade blog!!
WAAA....
ini amat mengujakan..

dik..i mIsS KAMU OKE:)

Cik Bayu said...

Amieynna Amin : sesuai dgn kak yam..
ganas tp sweet! auwww...

nursarah : thanx sarah..

siv : ye ke? klu cmtu, aku tukar cpt2 template blog aku.

shazruls : betul la abg..smlm lupa tutup plag charger.on 24 hours.
walaupun sy off laptop, tp x off charger.

kawie : pink tp x ganas.but sometimes, i preger to be ganas..ahaksss

oranglidi : aku pun suka sup meletup tu.nnt aku msk utk ko ek?

razman : hmm...susah tu nak cari.apa kata wat gmbr ko dgn azza je jadi layout?

miez hanem : wahhhh, rindu kat akak!!!!muah muah muah!!!

ZuR said...

wohooo...mmg ganaz...haha, malu gue..kosong byk lagi dik akak punyer blog tuh...

Anonymous said...

charger laptop mletup??

macam man kah???

Cik Bayu said...

charger meletup sbb x off.
on 24 hours!
overload la tu.

Eera Rayn said...

Nak tanya, kalau charger rosak boleh ke effect ke laptop ? Sbb td bru nak on comp then tetiba dgr bunyi meletop.. tgk2 wayar dh terputus. -_-