Yang Sayang Aku

Wednesday, December 16, 2009

'Am I Too Girlie??'


sekarang, aku dah addicted dengan warna pink.
kalau boleh, semua barang yang aku ada,
nak yang warna pink.
even barang-barang mandi.
hari tu, pesan kat Umi nak toothbrush warna pink.
tapi Umi beli warna oren.
hampa kecewa rasanya!

boleh dikatakan hampir kesemua barangan milik aku warna pink.
alat tulis aku pun warna pink.
barang mekap aku pun warna pink.

aku pun banyak baju warna pink.
kalau kalian perasan ym aku pun, seluar_pink.

sebab aku belum pernah memakai seluar yang berwarna pink.
i mean pants, not panties!
tolong jangan biarkan otak anda warna kuning.
pink boleh!

nak tau kenapa aku jadi minat sangat dengan warna pink.
aku rasa sebab dulu aku selalu kutuk orang yang suka warna pink.
too girlie!
tapi, sekarang aku yang jadi too girlie.
takkan nak geli dengan diri sendiri.


Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

7 comments:

chah~ said...

aku x suka pink.. hehe.. tp aku suka klip rambut itu.. nmpak macam suweet je.. ahahha..

Amieynna Amin said...

hye..
me also pink maniac..
dulu mcm geli2 ngan pink..
tp skg sume benda nak pink..

welcome to world of pink!

kawie2020 said...

aku geli bila lelaki pakai pink.. kalu ko aku suke jer... hehehehehe...

Noorlaila Mohamed Nor said...

pink itu comel sangat
i loikeee!

enuLwanie said...

chah~ : klu nk klip cmtu, try gi kt link blog creative clay kt blog sy ni.

Amieynna Amin : yes, thanx for welcoming me!

kawie : nmpk smart la laki2 pkai bju pink. i likeeee!

noorlaila : i like it too!

nursarah87 said...

ping/pink kaler ladies...feminin gitu...=p

enuLwanie said...

nursarah : auwwww....