Yang Sayang Aku

Friday, December 25, 2009

Tiada Apa Yang Mampu Ku Balas.

tak mahu cakap banyak.
air mata dah penuh membasahi pipiku.



aku cuma cakap aku tiada duit
untuk menemaninya membeli tiket di Puduraya.



tapi apa yang aku baru dapat beberapa minit lalu,

nasi berlauk ayam, telur dan sayur
dan
air teh o ais.

sudah cukup mewah untuk santapanku hari ni.
baru tadi aku menjamah maggi untuk alas perut.



terima kasih Syuhada.
semoga perjalanan kamu ke Johor Bahru esok selamat.

aku benar-benar terharu dengan keprihatinanmu.




Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

19 comments:

hisham said...

enul i doakan u slmt smpai je JB esk ke....aminn

enuLwanie said...

bkn sy la bro saham..
syuhada tu.
sy kt cni je..
sorang2!

aNiSa hANg tUaH said...

jangan sedih2

enuLwanie said...

thanx anisa..cuma terharu!

sufi said...

oh,siannyer die,,,,,,,

~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~ said...

bertuah de kwn cmtu..
still ingat kite time tgh susa

enuLwanie said...

sufi : ni la padahnye klu terlalu boros!kena ikat perut..

chentalyaa : anda pasti ke anda bukan awek chenta? mmg kami saling tlg menolong klu ada antara kami yg sesak duit.

rathiqah azmira rosli said...

hi.salam kenal.

;)

xmo cedeh2 dear

enuLwanie said...

thanx rathiqah...meh la kenal2 kita...

Mr.Chenta said...

wah~~

sedap makan tu :0

enuLwanie said...

tu la..mmg sedap!
sekarang nk gi mjlis besday kwn.

oranglidi said...

lu x rasa nak belanja wa ?

wa sebutir nasik pun payah nak cari.
hehehehehe

oranglidi said...

kim salam kat syuhada. baik beliau.

enuLwanie said...

oranglidi : nnt wa byk duit, wa belanja la lu.
nnt nak ngepow kekasih buncit wa jap!

ok, nnt wa kirimkan slm lu kt syuhada.

tp kirim slm je ke?apa kata lu kirim duit sikit kt dia sbb dia nk balik JB esok.

Syuhada said...

Terima kasih yang selayaknya ditujukan buat 'Affan :) Dia yang membelanja anda yang sebenarnya. Saya tidak punya wang. Kami risaukan anda, dan dia minta saya membeli nasi untuk anda.

Ok jangan t underscore t lagi ok.

enuLwanie said...

oh, ye ke?
bagaimana harus sy balas semua ni?
insyallah, ada duit lebih nnt sy blanja kalian berdua.

Syuhada said...

Tidak perlu dibalas dengan membelanja kami. Cukup membalas dengan senyum. Kami sudah gembira.

enuLwanie said...

syuhada : hanya dengan senyuman?cukupkah itu setelah kalian banyak kali membantuku waktu aku susah?
bukan sekali dua, teman. aku rasa hampir 10kali. kamu hanya mahu aku balas dengan senyuman yang tak semewah mana ni?

our stori mori *_* said...

nud;sungguh puitis benar anda dan anda, bagus budak2 multimedia ini.