Yang Sayang Aku

Wednesday, December 2, 2009

Minta Air Neslo Tapi Dapat Air Ni.


ni la upah yang aku dapat lepas mengurut belakang Umi.

INDOCAFE + OVALTINE = INDOTINE

Umi yang bagi nama tu.
aku minta air Neslo.
tapi ni yang aku dapat.
disebabkan Milo dah habis,
Umi guna Ovaltine sebagai alternatif.
best!
lagi best dari air Neslo.


siapa nak try?



Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

12 comments:

kawie2020 said...

nak try gak boleh ker? hehehehehehe...

i'msosupernotcool said...

huh?
cm pelik je..
haha..

enuLwanie said...

kawie : boleh boleh..meh la dtg umah!

u'resosupercool : xde yg pelik pun.try la wat!

nursarah87 said...

dah lama tak minum ovaltine..

GhOsToNe said...

hahahaha...

minuman baru ek???

cam besh jewk..

sikit!!!

Aujinz said...

Aku jalan jalan..aku sesat..aku nampak signboard..aku ikut..sebab tue aku sampai sini..

kak..Indotin satue...

Cik Cookie said...

lain kali mtk kopi dangdut

chah~ said...

haha.. mau.. mau try.. neslo pun baru 2 kali ku minum.. heee~

enuLwanie said...

nursarah87 : jom la pekena ovaltine!

ghostone : ni Umi wt sbb sy nk sgt air Neslo.formula sam tp ramuan lain ckit.

aujinz : sesat ye..apa kata terus menapak kat cni?

cik cookie : hahahaha..nnt org tertukar plak antara sy dgn inul daratista!sy pun suka dangdut!

chah : best tau air neslo...meh la minum same2..

Hisham said...

sedap x...mabuk x???..nnti i nk rase leh x?

anwaruddin said...

bace tajuk mcm marah en, rupenye air tu best, hahaha!

enuLwanie said...

hisham : mane ada mabuk. ai dh try satu jag.hahaha..ok lagi!

anwaruddin : lagi best dari neslo ais Ali Maju.