Yang Sayang Aku

Saturday, December 12, 2009

Best Ke Duk Rumah Sorang-Sorang?

nampak sedap kan makanan ni?

yummy yummy...

tau kenapa aku letak gambar makanan yang best lagi nikmat bila dimakan?
sebab....

AKU LAPARRRRRR !!!

tapi sebab malas nak masak dan
malas nak turun pergi beli makanan kat kedai,

so, aku lebih rela memilih untuk berlapar.

ada tak orang yang nak ajak aku makan?
ajak la, ajak la.....




p/s : credit to mr. Google.

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

13 comments:

syazana amira said...

hehe..meh2..jom kami ajak nih..jom2..

kita p mkn..~

Anonymous said...

Ya Allah...

nape la tak g mkn..

kalo tgk gmbo2 nieyh..

bukan leh kenyang pn...

g makan gih!!!

Anonymous said...

makan2!!!

jgn lupa makan!!!!

myQza said...

aku baru makan mihun sup..
beli kedai jek...

ngah diet pun aku belasah makan malam2..

Anonymous said...

nak nasi lemak! sangat sedap tu. haha! :))

Cik Bayu said...

sya_am : sila jgn akak2 ayam sbb sy mmg betul2 lapar!sungguhhh

ghostone : malas nk msk.boleh tak awk tlg suap utk sy?

si tedi : xmau diet.dh ckp byk ari dh berdiet!

fyda : mmg sedap!tak tahan ni!terliur...

Anonymous said...

suap???

boleh saja..

nganga!!!!

Cik Bayu said...

alalala...comelnye...
nak lagi?
hihihi

lel said...

haha sama
kalau dah malas nak pi beli makanan tu
biarlah berlapar

Wanie-san said...

pe lagi..belanje la...
sapa suh letak pic 2!!

Cik Bayu said...

noorlaila : betul3!

wanie-san : xkisah la nk belnja ke nk dibelanja..tp skrg sy sorg2.xde org nk teman.

hisham said...

salam..mmg best dok umh sorang..bebas..hehe...mane kwn2 yg lain..??

Cik Bayu said...

sy kt umah abg.
dia kuar celebrate anniversary dgn bini dia.