Yang Sayang Aku

Wednesday, December 16, 2009

Aku Sudah Punya Bisnes Sendiri.

ni la poster iklan Mamee aku.


hari ni, 16 Disember 2009,
kami berdua sudah merasmikan perniagaan Mamee kami di bilik G10aa.

kepada pelajar asrama Kolej Multimedia yang lapar di tengah-tengah malam,
anda tak perlu risau lagi.

kami menerima kunjungan anda
24 jam, 7 hari seminggu.
tu pun kalau kami tak ke mana-mana.


poster iklan baru saja diletakkan pukul 6.30 petang tadi.


pelbagai perisa ada di sini.
jika kami menerima banyak tempahan,
kami akan menambah pelbagai aneka jenama maggi
mengikut kesukaan ramai.


lokasi dipilih kerana dekat dengan pintu.
kalau orang nak masuk,
tak perlu susah-susah masuk dalam sangat!



SILA JANGAN SEGAN BERKUNJUNG KE G10aa!!!

Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

15 comments:

sI tEDI said...

cayalah.. mesti laku punye!

Boneka tak sakit said...

hahahaha wow! aku geli hati campur kagum! okay~ bye aku guling2 keluar hahahaha =)) ....>

hisham said...

salam tahniah....bgge sy...ape lagi watla lg satu blog utk kedai u ni

Cik Cookie said...

nasib baik dah abih bljr.
kalau x CC tiru idea nih wat tmbh duit berjimba-jimba

enuLwanie said...

si tedi : laku.tadi dh ada bdk2 usha pintu bilik.

boneka : ko kagum kn dpt awek mcm aku?

hisham : hahahahaha,kelakar la wat blog utk jual megi.

cik cookie : tu la,dh final sem bru terlintas nk wt bisnes.

anish said...

haha. comellah jual megi.. :)

tp kalau kasi colourful sket poster tu, lagi best kot. hehe..

moge untung banyak ;)

enuLwanie said...

ala..hitam putih pun cantik gak kn..?
yg penting isi!

juk said...

bijak...bijak..siswi zaman skrg! semoga biz u maju n terus maju...daddy sokong 100%. cayalah!

sya_am said...

huhu~ cntek r blik..hehe~

enuLwanie said...

juk : thanx daddy...hehehe

sya_am : cantik ke?cadar rembat akak ipar punye.

Noorlaila Mohamed Nor said...

tomyam satuuu!

enuLwanie said...

noorlaila : bak rm1.20 dulu!

i'msosupernotcool said...

haha..
teringat zaman belajar dulu..
ceh macm la skang da x belajar..
haha

aNiSa hANg tUaH said...

fuyoh
kite suke bisnes cmni

kalau kat tmpt kite laku tau

kalau dh untung tu blanje2 la org kt sini
hehe

enuLwanie said...

u'resosupercool : kita sam2 suka bisnes!

anisa : nnt klu untung ribu2, sy mkn kt kmpg baru ye..ahhahahaahha