Yang Sayang Aku

Friday, December 25, 2009

Hey Kamu, Mari Baca Ini!


KAU ADA DIA

Sudah lama ku memendam rasa
Cinta di dalam dada
Namun tidak pernah bersuara
Kerana takut kecewa

Ku tunggu waktu yang lebih baik
Untuk langkah pertama
Jauh dari apa yang ku kira
Hatimu ada yang punya

Di dalam mimpi kita berdua
Mesra bersama dilamun cinta
Oh tetapi kenyataannya aku sedar kau ada dia

Mungkin juga semuanya salah ku
Terlalu mengharapkan cinta
Tapi sepi yang merasuk kalbu
Membawa angan melayang

Di dalam mimpi kita berdua
Mesra bersama dilamun cinta
Oh tetapi kenyataannya aku sedar kau ada dia



baru semalam kita bersama.
baru semalam cinta kita mula berputik.
baru semalam hadiahmu ku peluk erat dan kejap.
baru semalam aku bermimpi indah bersamamu.
baru semalam aku rindukan senyuman manismu padaku.

kerana perempuan itu,
kamu sudah mula mencurangi aku.
kamu sudah mula melupakan diriku.
kamu sudah mula lupa semua kemesraan kita.
kamu sudah mula lupa semua kenangan kita.


heiii perempuan,
kamu bukan pencopek hatinya.
kamu bukan pencuri jantungnya.
kamu cuma perampas!
perampas kebahagiaan yang baru saja berputik antara kami.


nyah kau dari hidup kami!
biarkan kami berdua bahagia memadu asmara!
malam ini malam kami berdua!!
hanya kami.


heiii perempuan,
kau masih di sini?
nyah kamu dari blog aku!
aku tak perlukan komen dari kau!



oh abang Chenta hatiku......








amaran :
no heart feelings!


Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

46 comments:

Amal said...

bangkai lu.
hahahaha


gua bukan perampas.
tapi lu tak pandai jaga.

amacam?
ekekeke

Amal said...

cis aku terkomen bai.
hahahah

mrhasifrahman said...

wakakaka =D

gila ar
dapat wat sajak dalam masa pendek =D
mwahahaha

Cik Bayu said...

lu pehal?
wa baru je masuk line.
lu yg potong.

lu ingat lu cantekk??

Cik Bayu said...

oh chenta hatiku....
ke mari sayang..
malam ini kita yg punya!

azzaliena suziantie said...

hahaha..
kantoi chenta...
hahahahaha

cik CumeY said...

siv


kau aku punyer...

meh cnie kat aku meh...

alah cik waniey..ah fatt nak semlm takmo!hihih

Cik Bayu said...

azza : chenta dh xleh curang!ai dh ikat dia.auwww..

cikcumey : ah fatt ada propose ke smlm?suh dia propose lagi skali la..
jd sknadal ai plak!

cik CumeY said...

giler kot..

ayat saiko2!

hahaha...chenta tuh suami aku..

dah dah..abg chenta..balik1


hahaha..gilo!

Cik Bayu said...

hai cc, nak ai wat entri utk u gak ke?

Amal said...

haha.
pehal lah.
kembang patbelas mangkuk si chenta tuh.


kau nak?
ambik.


aku ada tuuuuTtttttt!

cik CumeY said...

haha...

ai sokong!

siv..jom balik!


hihihi


selamat berbahagia enul dan chenta

Cik Bayu said...

yessss...lega aku!

jom chenta, msuk bilik..
sy tunggu..
sy siap pakai perfume lancome lagi tau.

malam ni mlm jumaat.
bye semua!
auwwwwww

Cik Bayu said...

thanx cc...
aminnn

Amal said...

jap.
chenta tak mau lepas aku.
tengok!
die peluk aku bukan main ketat lagi.
hahahhaa

Cik Bayu said...

ko, menyempat lagi ek.
wat darah aku berderau!

tipu..chenta dah pegang tgn aku ni.
dh ready nk msuk bilik.

mrhasifrahman said...

wakakaka =D

weh2
korang jgn gaduh pasal aku wei =D

wakakaka

adoi ai =D

siv~~ =D

Amal said...

tu tgn ah fatt.
tgn chenta kat aku lagi.
aku dah suruh die lepas.
pegi dekat kau.
die kate die tak sampai hati nak jauhkan diri dari aku.
well~




hahahah!

Amal said...

tgk.
end of his comment.
still ada nama aku.
aku tak perlukan buktikan ape2 kan wanie syg?
hahahahaa

cik CumeY said...

hahaha..korang sewel!

Cik Bayu said...

xpe la..chenta dah berubah haluan.
dia nak kat siv..
aku nak cari org lain la..

ah fatt ooo ah fatt..
mana ah fatt ni...
walaupun ah fatt gay,
ah fatt tetap menjadi pujaan hatiku!

Cik Bayu said...

cc, u pujuk ai boleh?
ai rs nak hempok je kpala diorg ni...

Amal said...

sory wanie.
ah fatt meset2 dgn aku.
tak pecaye kau boleh tnye die.

agagagga!

Amal said...

hempok lah.
gerenti chenta tahankan tangan die utk protect kepale aku.
siyes!

Cik Bayu said...

wah..
nmpk x chenta.
siv mesej2 ah fatt.

sy setia kt awk je.

Amal said...

tapi chenta setia kat aku.
wakakakaka!





okay aku over.
keh3

Anonymous said...

lagi satu aku malas komen

Cik Bayu said...

oh ah fattku..

Anonymous said...

arghhhhhhhhhh
aku tensen

ko ambik chenta
aku ambik siv

dah

aku malas komen

Amal said...

tgk wanie.
ahfatt nak aku jugak.
hahahah



bajet hot lah aku neh.
sile jgn lempang aku.
aku perempuan durjana.
aite?

Cik Bayu said...

chenta nk siv.
ah fatt nk siv.

esok aku tutup blog.
bye!

Amal said...

babai!
hahahha

Amal said...

eh kenape tak nak tutup blog sekarang je?
ekekekekeee

Anonymous said...

erk!

last2 aku masuk cinta bersegi2

ni yang malas ni

aku nak JADI GAY ler

Amal said...

sile pujuk wanie ye ahfatt!

Cik Bayu said...

siv : aku bg peluang dulu sape nk komen..

ah fatt : gi lah jadi gay..rugi tak merasai nikmatnya bercinta dgn perempuan.mcm wanie.
hahahahhaha

hisham said...

i same ngn ahfat la...hehe...
~ni en3 amarah ni....cool baby...haha

Amal said...

eh seperti ade pengeditan penghilangan word durjana?
ekekeke.
lek ah.
gua tade hal.

Anonymous said...

alalalala...wanie cyg...meh kat ang ni meh...

ololo....mcm kureng kasih syg jerk.wakakaka...

mane ayat2 merah yg boleh menambah berahi tu??edit dah??ala....xgempak r...xcik epal r gni...kui3

Amal said...

hahaha.
bengong la jen!

rumput said...

ko berskandal ngan chenta ker?erk..

Cik Bayu said...

hisham : pe yg sama dgn ah fatt?

siv : aku lupa perkataan tu terlalu over. sori, aku bukan jenis kutuk over2.aku baik tau..

jen : oh jen, ai love u..mmmuaaaaahhhhhhh......
sape cik epal? kawan ci kepal ke?

siv : ish, jgn kata jen aku cmtu.

rumput : aku nak kt dia, dia nak kt siv.huhuhu..sian aku. smlm nangis x berlagu!

Anisa said...

nice frenship
:)

Cik Bayu said...

hehehehe...

avid said...

no hard feeling kan?

Cik Bayu said...

ntah la..main tulis je...