Yang Sayang Aku

Monday, December 14, 2009

Aku Hanya Seorang Perempuan Biasa.

AKU WANITA BIASA

Aku ini wanita biasa
Bisa sakit luka karena cinta
Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

Maafkan aku bila hasratku keliru
Surut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih
Maafkan aku bila hasratku keliru
Surut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih hatiku

Kekasih hatiku maafkan aku
Aku wanita biasa

Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga
Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

Maafkan aku

~~KRIS DAYANTI~~



aku tak suka.
bila ada orang tujukan lagu 'Tak Suka Tak Apa' kat aku,
aku rasa aku sungguh kejam memperlakukannya sebegitu.

tapi aku tak nak membohongi hati aku.
aku tak nak dia terus tertipu dengan aku.
aku cuba membahagiakan dia.
tapi aku tak mampu.

tak selayak yang dia mahu!
tak boleh jadi apa yang dia nak!
aku tak sesempurna seperti wanita yang dia idamkan!
salahkah aku?

maafkan aku.
aku tak suka menghancurkan perasaan orang.
aku tahu itu sesuatu yang sungguh sakit dan pedih.
aku pernah rasa semua tu!

tapi aku dah cuba pulihkan hubungan kita.
aku dah cuba segalanya untuk kita.

biarlah,
dia pun dah boleh terima suratan takdir ini.
dia pun dah bahagia tanpa aku.
dia pun dah tak perlukan aku dalam hidupnya.

aku masih sayangkan dia.
tapi mungkin dia bukan untukku.


maaf atas segalanya, Ikhlas!



Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

7 comments:

sya_am said...

huhu~ cam nak jdik kat nana gak..
sedih2...

enuLwanie said...

alalala...
jgn sedih2 ek?

GhOsToNe said...

adoyai!

entry jiwng..

wanie jiwnag!!!

hahahaha!

enuLwanie said...

biarlah... :p

Cik Cookie said...

kita kana kuat n yakin

enuLwanie said...

betul3!

aNiSa hANg tUaH said...

okeh2
kite tak tujukan lagu tu untuk awak okei..

hehe