Yang Sayang Aku

Friday, December 18, 2009

Rantai.Art Event For 3 Days.


esok,
aku akan ke Rantai.Art Event
untuk menyokong Creative The Clay si Tqa.

malam ni aku dan Syuhada bersengkang mata untuk
siapkan matchbox untuk letak merchandise dia.
bukan nak bodek atau nak minta belanja makan kat Kampung Baru,
tapi aku nak sokong perniagaan dia
sebab aku rasa dia kreatif dan mampu maju dalam perniagaan ni.

jom ke Rantai.Art Event!
banyak aktiviti yang turut disediakan.
sila ke sini untuk maklumat yang terlebih lanjut.



jangan lupa singgah di booth Creative The Clay.

say "hi" to Tqa
and introduce yourself as enulwanie's bloggies.
you will get the cheapest price.
just kidding!

just come and support Tqa!!



Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

5 comments:

Unknown said...

hehe rajin jugak kamu involve2 benda begini ya.

i'msosupernotcool said...

owh...
tgok la camne t..

Cik Bayu said...

yobsumo : utk support kwn2!bg semangat kt diorg.

u'resosupercool : dtg tau!

Yuki Yusuf said...

best ni
kalau dekat gua da pegi
huhu
T.T

Cik Bayu said...

jauh sgt ke yuki duk?