Yang Sayang Aku

Sunday, January 24, 2010

Takde Idea Untuk Chess Set Animation.

kalian boleh tolong aku tak?

chess set 3D aku dah siap.

cuma sekarang,
aku tak tahu nak buat animation yang macam mana.

teman-teman aku kebanyakannya
buat chess gerak-gerak
seolah-olah ada orang main.
siap ada set meja kerusi.

so, aku nak buat lain sikit.

boleh bagi cadangan tak?

otak tak kreatif macam ni la.




dah siap nanti aku upload untuk tontonan umum.


Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

6 comments:

.siv. said...

lu buat pakcik tua tgh main.
tibe2 wife die dtg mara2.
sumbat king dgn queen dlm mulut pakcik tuh.

enuLwanie said...

ushhh..ganas tu beb.
wa nk wat simple je.
lgpun, wa blajar basic je.
lupa plak nk ckp,
masa diberi 30saat je.

Anonymous said...

wat smua karekter chess tu brbogel. pas tu wat karekter chess ngah wat orgy kat papan chess tu. huhuhu

Adeqq said...

mcm kawan i dlu kan, die buat kartun naruto main dam haji. mungkin u leh buat upin ipin main chess? hehehe..

Wanie-san said...

owh..apakah???
sori..ai buta IT la enul....=B

enuLwanie said...

anon : cis, anon ajar aku melucah!

adeqq : idea yg cun tu.tp kan awk,sy belajar basic je.dah boleh gerak2 tu pun kira ok la tu.bagi ada animation ckit je.

wanie-san : ala,takpe.tengah buntu xtau nak animate cmne.