Yang Sayang Aku

Monday, January 25, 2010

Blog Menghina Islam Terang-Terangan.

satu je perkataan yang layak untuk blog ni.
LAKNATULLAH!!!


Indon Setan Celaka ni telah menghina Islam secara terang-terang.
karikatur yang terlalu keji!
mengutuk Allah dan Nabi kita.

ASTAGHFIRULLA HAL AZIM!


jom kita ramai-ramai flag blog ni.

cara nak flag, klik link ni.


p/s : ajar aku macam mana nak flag wordpress.





kepada Aduka Taruna,
tahniah kerana anda berjaya mencipta kontroversi.
menghina Sultan yang telah mangkat.
tak tahu apa yang sedang anda perjuangkan!

kata orang,
kalau maaf itu hanya semudah kata,
mungkin tidak perlu balai polis dan badan kehakiman.




Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

7 comments:

i'msosupernotcool said...

bodoh sungguh dia nih kan?

FarhanaDr said...

Teringat cite meteor garden a.k.a BOF, psal maaf tu.. Kalau maaf tu snang jek, nape perlu polis.. Heehee.. ;)

~ beringat laa sblum kate pape..

kawie2020 said...

betul tuh kata enul.. kawie sokong enul 100%... :)

Jard The Great said...

kata2 pujangga dari meteor garden...
=)

jane said...

hahahhaha
jumpe dah

sila flag byk2 kali..
kekekeke;)

enuLwanie said...

u'resosupercool : memang bodoh tahap gaban nih!

farhana : tu dia. penangan cite korea.maaf,sy x berapa tgk cite tu.

kawie : sokong lah 101% kawie.

jard : main amik je kata2 ni.nampak best je! ;)

jane : dh try nk flag, tp xpndai.tunjuk ajar sifu!

Anonymous said...

utamakan barangan buatan Malaysia.
budi bahasa budaya Kita.
gagasan 1malaysia.
rakyat d dahulukan. pencapaian d utamakn.
jamban stay jgk kecik.