Yang Sayang Aku

Friday, January 8, 2010

Gelak Sakan Sampai Terburai Usus.

malam ni hanya tinggal kami bertiga di kolej.
aku, Syuhada dan Tqa.

maka, terjadilah sesi gelak sakan dan gelak setan!

Syu : wanie, 'kacang' orang Kelantan panggil apa?
aku : 'KACE' !
Syu : bukan sebut 'KACA' ? (sambil gelak)
aku : bengong!
Syu : habis tu, 'kaca' korang panggil apa?
aku : 'KACO' !
Syu : (gelak sakan) 'kaco'? macam 'KACAU' je.
aku : bengong la Syu ni!
Syu : dah tu, 'kacau' pula macam mana?
aku : 'KACA' !
Syu : (kali ni gelak guling-guling) kelakarlah bahasa Kelantan ni!!!
aku : bangang tahap gaban la Syu ni.


aku : habislah! family aku semua makan ubat kurus.
aku sorang je la gemuk nanti!
Tqa : ko ikut cara aku!
ko tengok aku ni, kuat.(sambil buat gaya atlet bina badan)
exercise Wanie, exersice!
aku : ye ke, Tqa?
Tqa : ko tau, dulu aku belajar dengan Malek Noor tau.
dia angkat besi.
aku angkat nasi. jadi waiter!
aku : ko memang bangang kuasa dua la, Tqa!



ni saja je aku nak letak gambar aku dengan tudung baru aku.
tudung Syria.

bulat kan muka aku?
muka pun penuh jerawat!




ada orang nak mencapap juga dalam entry ni.

tadi, aku asyik main mesej dengan sorang budak ni
dari pukul 9 malam sampai sekarang.
sampai aku kena beli top up kat 7 Eleven
sebab aku tak active10 nombor dia!

masa aku tengah taip ni pun dia asyik mesej aku.
kena stop taip kejap sebab nak balas mesej dia.
lepas tu,
siap suruh aku masukkan nama dia sekali dalam entry ni.
suruh mention nama dia, piseycomel !
dia seorang yang senget.
sangat-sangat lah senget!
(weh, aku dah puji ko ni!)


Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

15 comments:

panggiL guA siv. said...

msg dgn pisey.
lesbo!
hahaha

enuLwanie said...

ah, ko!
jeles la tu..

ko dgn cc tu lagi la,
siap cemolot lg!!
hahahhahahaha

tqa said...

gah!! gambar aku busuk jer!! auwrmm!!!

enuLwanie said...

tqa : mmg ko busuk pun!
uweksss :p

azzaliena suziantie said...

jeles doe.haha

enuLwanie said...

azza : lalala~~~

aNiSa hANg tUaH said...

heheh

ade jgk membe kite dengki kawan2 klntn..

diorg cakap cmni
"za..org klntn pnggil buah pelam ape"

pastu die cakap
"er..pel*"

lalu kesemuanya gelak2

:)

enuLwanie said...

anisa : bangang! kdg2 tersasul gak sebut.tp rsnya kitorg xpggil, p*l*.
kiorng panggil, woh pauh!

panggiL guA siv. said...

jadah la.
lebih dari cemolot ok.
=p

enuLwanie said...

astaghfirullah!
isy isy isy...

uwekss :p
ah, semalam aku dgn pisey tdo pkl 3 td.
best tau ganaz2 dgn dia!
hahaahaha

GhOsToNe said...

hahaha..

tergelak plus mengguling2..

adoyai..

tapi kekadang ghase terhina gaks diowg cam ejekk..

hehehe...

enuLwanie said...

ghostone : eh, nape rs terhina?
diorang ejek tang mane tu?bgtau la..

Razman said...

kalau org raub, "makan" kitorg sebut "eat".

enuLwanie said...

razman : oo..amerika nye org raub ni ek?

pisey said...

haha.aku baru dapat online weh.lalalalalalalalala.ni baru rilek2.aritu kalut2 je kes msuk gambo dr frinjan dlm hardisk tumpang lptop kawan je.ni pun tumpang tgh malam.hohoh.

majuk la tu da xmsj2 aku.keh3.amat bz lah bukak sem baru ni!!!

hagh.