Yang Sayang Aku

Wednesday, January 6, 2010

Aku Sayang Tauke Mamak Depan Kolej.

aku temankan Tqa beli air di 7 Eleven depan kolej.
singgah kejap beli air Teh O Ais di kedai mamak
sederet dengan 7 Eleven.

masa Tqa nak bayar,
aku baca la paper.
tengok isu semasa.

tengok syok baca paper,
mamak tauke kedai tu bagi aku pamplet.
dia tak bagi pun kat Tqa.

aku dah pelik.
rupanya pamplet tu untuk promote satu produk
untuk hilangkan masalah kulit.
kalau tak silap nama produk tu, Eumora!

bengang gila!
dah la masa bagi tu,
dia sengih-sengih macam perli.
dia bagi sebab muka aku kan penuh jerawat.

nak je aku cakap,
aku pakai Tia Amelia tau!
set dia lagi mahal.
sebab kadang-kadang aku pakai,
kadang-kadang tak,
sebab ni la muka aku tak ok lagi.








best-best!
dapat durian runtuh.
rasa macam baru boleh bernafas.
duit aku dah tinggal RM1 dalam poket.
tak lebih.
tak kurang.
believe it or not???


Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

12 comments:

nursarah said...

eumora tu sabun tanah liat kan..hehe

enuLwanie said...

nursarah : entah..xbaca pun!hahahaha

our stori mori *_* said...

saza ; gile prihatin die kat ko.

enuLwanie said...

saza : dia syg kt aku tu..jgn jeles!hahhaha

GhOsToNe said...

SAME LEW KITE..

MUKA SY JUGA PENUH JERAWAT..

KALO CUBE THEN BERKESAN.

PROMOTE LA EK..
HEHEHHE..

NK TRY GAKS!

enuLwanie said...

ghostone : la, ye ke?mmg sy pakai tia amelia, berkesan.

aNiSa hANg tUaH said...

hee~

rindu kat mamak depan umah ayah kat jb

hehe

sI tEDI said...

eumora tu dengar katanya ok.. :)

tapi kakak aku pakai tia.

ikut kulit memasing kot

jgn pakai sembarangan yek

enuLwanie said...

anisa : abah sy pun suka makan kt kedai mamak.dpt anak kulit mcm mamak!

si tedi : tia is da best!yeayyyy

enuLwanie said...

anisa : abah sy pun suka makan kt kedai mamak.dpt anak kulit mcm mamak!

si tedi : tia is da best!yeayyyy

miEz haNeM said...

series sayang??
kamu tinggal seringgit??

alaaaaaaa

enuLwanie said...

miez hanem : xcaya kan? tp tu la realitinya!hahahahaha