Yang Sayang Aku

Friday, January 22, 2010

Lelaki Memang Mulut Manis.

kalau tak suka,

kenapa bagi harapan?
kenapa ucap kata rindu?
kenapa bagi ayat berbunga-bunga?
kenapa buat statement "pernah sayang"?


kamu tahu aku mengharap.
kamu tahu aku punya perasaan itu.
tapi kamu biarkan harapan tu hanya tinggal harapan.







ke aku yang perasan lebih?


Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

13 comments:

aNiSa hANg tUaH said...

yeh.
kite pon rase perasaan yg same

ke kite yg perasan lebih

laki.
jgn salah kan pompaun kenape pompuan mudah jatuh hati

laki,
jgn salah kan pompuan kerna pompaun selalu mengharap

nursarah said...

perempuan jiwanya halus.. kalau kita berjiwa keras cam batu, lelaki kat dunia ni semua akan jadi bujang terlajak..

TARANTULAH said...

tu bukan lelaki tu jantan atau dayus.

kena bezakan antara semua tu.

GhOsToNe said...

uiks!!!

sabar2!!!!!

cube tnye diew leklok!

fya zainal said...

owhhh ya betul2
tak suke
perangai laki gtu
huhuhuhhu T__T
kan bagus ckp direct aje
suka ckp suka
tak suka ckp tak
kan kan kan

enuLwanie said...

anisa : oh, ye ke?kita x perasan syg.diorg yg wt kita perasan..senyum selalu ye syg.. :)

nursarah : betul3, klu kita berhati keras,x mungkin mereka akan merasa ksih syg kita.

tarantulah : jantan tu macho.dayus tu minta dijauhkan.

ghostone : awk, dia tau perasaan sy.dia bg ayat baik punya.pstu, ckp kita hanya kawan!

fya : ha'ah, betul tu fya.dia mkin syok wt kita perasan.geram tol!

azzaliena suziantie said...

beb sabar k ;)

enuLwanie said...

azza : hehehe..redha je la.. :)

kawie2020 said...

cissss..... enul sanggup madukan kawie ek.... hhehehhehehehe...

p/s: lupakan sidia...

enuLwanie said...

kawie : alalala..mane ada.kawie tetap pujaan hati enul..

.siv. said...

ahah.
lelaki.
lu kene paham.
selamanya mmg mcm tu.

enuLwanie said...

siv : ye ke?nnt aku tanya ko la klu aku xfhm ttg laki2 ni..

Anonymous said...

berkapel la dgn pondan. orait