Yang Sayang Aku

Sunday, February 28, 2010

Pernah Ke Kalian Rasa Macam Ini?

FERHAD - PERNAH

Pengalaman mengajarku..
Jangan mudah meluahkan isi hatiku..
Tapi bila ia melamarku..
Senyuman ayumu hatiku luas terbuka..
Yang kuidamkan musnah..
Yang kugenggam terpisah..

Aku pernah, jatuh cinta..
Kerana cinta diriku merana..
Aku pernah bahagia..
Kata manisnya buat ku terpedaya..

Biarkan aku temankan pilu..
Haruskah cinta oh kejam padaku..
Uhh yeahh..

Kini mula ku terasakan..
Degupan hatiku mula rasa oh gelisah..
Kehadiranmu ku mengharapkan..
Akan menghilangkan kegelapan di hidupku..
Kau yang seharus yang pertama..
Agar terakhir selamanya..

Yang ku lupa, kisah yang lalu..
Akan ku gubah oh hidup yang baru..
uh yeah..
Kerana aku pernah.. pernah yeah..

Kisah yang lama mengajar aku..
Agar bahagia hidup bersamamu..

Hey hey... Yang ku cinta...


dalam sangat maknanya lirik lagu ni pada aku.
aku menerima segala ketentuan-Nya.

terima kasih.
masih sudi terima aku.
kamu masih yang istimewa.
di hati.
di jiwa.



Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

8 comments:

i'msosupernotcool said...

pernah karaoke lagu nih.. haha..

enuLwanie said...

i'msosupernotcool : mesti suara ko best kan???bila nak karaoke dgn aku?

akaqkaypoo said...

1.tidak semua sahabat tuhan jadikan kite teman sehidup kerana sudah tertulis dia hanya untuk sekadar sahabat...

2. mungkin tuhan telah tentukan jodoh yang lebih baik darinya yang kite xtau bila masanya..

enuLwanie said...

along : mekaseh. uhuk uhuk.. ;(

embun d tengah malam said...

best lagu tu..

lagu selamat tinggal pun best

enuLwanie said...

embun d tengah malam :
selamat tinggal tu cmne?

::Hanya_AruL:: said...

Ohh..tiidaaaak..
Wani, ni lagu ak r..sedew wowwwwwhh...

Sebab byk kenangn ak dlm lagu ni..~

enuLwanie said...

kam : sebab tu la terkena kat aku sekali. aduiiii