Yang Sayang Aku

Saturday, February 27, 2010

Goodbye KL..Welcome KB.

pukul 3.30 pagi tadi,
aku selamat tiba di Kota Bharu.

aku turun bukan di terminalnya.
tapi di depan JKR.
dekat dengan rumah aku.

tunggu Abah menjemput aku.
aku tak tahu kenapa,
kali ni tiada orang yang jawab panggilan aku.
tidur nyenyak sangat!

aku dah makin cuak
bila beberapa kumpulan mat rempit asyik lalu lalang
dan menunjukkan skill poyo mereka.

dah la kat tempat aku tunggu tu gelap.
dalam hati, berdoa je!

sebelum bertolak ke Kota Bharu,
sempat jumpa best buddy.
dia pun nak balik Port Dickson.
tu pun kalau tak hujan.

lepak-lepak dengan dia.
sampai bas aku bergerak,
dia masih di situ.

kamu memang best buddy aku la, sayang!

terima kasih sebab "terpaksa" snap gambar aku.
jumpa kamu di seminar kerjaya nanti.





"jalan kita masih panjang.
kamu dan aku akan tetap seperti dulu
walaupun aku bukan ditakdirkan untuk kamu.

memori itu.
kenangan itu.
terima kasih atas segalanya."


Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

9 comments:

Farid Fernandez said...

mmg orang klate upanya?

Frodo Baggins said...

gambo best buddy tu xder?
yg terkehel kaki tukan?
wahahahahha
share arrr .. leh kitaorg skodeng beliau

>>___<<

hye parid ... keh3

enuLwanie said...

farid : dibesarkan kat kelantan.lahir kat jerteh,terengganu.

frodo : nak gak ke gmbr dia.nnt ko ngorat dia.aku xnk dia rosak gara2 ko.hahahahhaha

hye farid gak! ;)

et said...

sape best buddy tu?

enuLwanie said...

et : best buddy tu kan sy penah tulis pasal dia. cuba tgk entri sbelum ni.

Kuwe said...

jkr mana ini?
jkr jpj panji tu kenal lahh.
apa kabar kota bharu?

heh.

embun d tengah malam said...

kim salam tok guru..hehehe

enuLwanie said...

kuwe : eh, jkr kat umah sy ni jkr kota bharu. on da way nak gi kb mall dr wakaf che yeh.bile nk balik?

embun d tengah malam : insyallah kalau jumpa beliau. ;)

enuLwanie said...

kuwe : eh, jkr kat umah sy ni jkr kota bharu. on da way nak gi kb mall dr wakaf che yeh.bile nk balik?

embun d tengah malam : insyallah kalau jumpa beliau. ;)