Yang Sayang Aku

Friday, February 5, 2010

Friendship Contest.

2-3 hari ni
masa aku blogwalking,
ramai juga aku tengok bloggers yang

organizer dia adalah Cik Mar.
silalah ke blog beliau untuk keterangan lanjut.

ni adalah teman-temanku di Multimedia College.
kami bakal menamatkan diploma kami minggu depan.

sedih!
banyak kenangan suka dan duka dengan mereka.
susah senang selalu bersama.

walaupun aku asyik kena buli,
(agaknya sebab aku yang paling rendah!)
lama-lama dah terbiasa.

mereka yang aku sayangi sampai bila-bila ni
adalah :

Kak Shahema Kasim
Busyra Zainon
Nur Syuhada Zulkifli
Nurul Atiqah Abdul Haffidz
Emilia Sarah Abd Rahman
Kamarul Ariffin Mohd Rashidi

(tiada dalam gambar)
Siti Suhaila Said
Che Muhammad 'Affan Che Abdullah
Sethukarasi a/p Thiagarajoo


persahabatan dengan kalian
akan ku kenang sampai bila-bila.
sukar mencari teman yang sanggup sama-sama
hidup susah dan senang.

biarlah kita kekal keep in touch
even kalian sudah sambung degree,
sudah mula kerja hebat-hebat
ataupun
sudah beranak-pinak.

kalau nak describe satu persatu tentang kalian,
memang tak cukup dengan 1001 entry.


aku sayang sungguh sama kalian!



Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

7 comments:

kawie2020 said...

wahhhh.. dah nak abih dah... ape plan enul bila abih nanti? :)

Cik Bayu said...

sambung degree la kawie.
kalu dpt offer kerja,
mungkin akan dipertimbangkan.

pak long said...

salam...
moga berjaya ngan cemerlang...

i'msosupernotcool said...

kenalkan gua satu...
haha

Cik Bayu said...

pak long : mekaseh pak long. ;)

i'mnotsosupercool : kri dan kanan sekali je dh ada pkwe.yg lain xde pakwe esp yg depan skali tu.
ahaksss..

Khairin Azhan said...

namo kawe xdop kow??..hahaha...

Cik Bayu said...

khairin : xde di sini tp ada di hati!
chewahhhhh ;)