Yang Sayang Aku

Thursday, April 14, 2011

Coolblog, My Favourite.

 tak tahu dari mana aku boleh ter-terjah masuk ke website ni.
mungkin dari blogwalking.
bila tengok website ni,
terus teringat pada bubble tea ataupun ada sesetengah orang panggil pearl. 

gulp!
tak sabar nak pergi Bukit Bintang petang ni.


mari kita tengok apa yang ada dalam website Coolblog ni.

 ni bahagian menu.
wah, aku paling suka Oreo Blog perisa Coklat!

 ni antara outlet dia.
dalam Malaysia ni ada lebih kurang 80 kiosk Coolblog.
di Bukit Bintang ada 3 kiosk sebenarnya.
satu lagi di Berjaya Times Square.


sebagai peminum Coolblog tegar,
wajiblah mendaftar sebagai ahli.
antara kelebihan sebagai ahli, kita boleh mendapat minuman percuma
di hari lahir kita nanti (tertakluk kepada pengurusan Coolblog).


 ni outlet Coolblog di Berjaya Times Square.
aku pun baru perasan kewujudan dia masa keluar dating dengan blogger Cik Bulan.
lokasi dia kalau tak silap aku berdekatan dengan panggung wayang bahagian bawah tu.
dulu ada kedai buku Borders di situ.

 sekarang ni,
bila aku sampai saja di Berjaya Times Square.
ni tempat wajib aku singgah!



petang ni nak pergi beli Coolblog lagi.
siapa mahu join??




Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

No comments: