Yang Sayang Aku

Friday, April 1, 2011

Bakal Doktor Macam Abahnya.


ni la anak saudara aku, Afiq.
bulan Mei ni genap setahun umur dia.
masih belum pandai merangkak tapi kalau letak dia dalam Red Ferrari (walker),
confirm seisi rumah dia boleh tawaf.

masa dia menangis tadi,
saja pakaikan dia dengan alat pendengaran jantung.
*tak tahu nama spesifik*
terus diam.
teruja sungguh dia main-main dengan alat itu!

semoga Afiq jadi doktor macam Abah Afiq.
nanti boleh rawat Cik Ani kalau Cik Ani tak sihat.


jom layan 2 video telatah comel si montel Afiq ni.

video
"bababa..bababa..."
tu saja ayat yang dia tahu sebut.
tengoklah Afiq pusing keliling sambil duduk.

video
tengoklah laju tak si Afiq ni berlari.
nasib baiklah duduk apartment saja.
kalau duduk rumah banglo, rasanya satu rumah tu tempat dia lari-lari.



Cayang Ucuk-Ucuk Cik Ani ni!!


Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

4 comments:

si cebbie cholet said...

makcikk.....


nih cik cumel...

hamboi..dah main kamera sekarang haaa???weeeeeeeeeeee

YOUsoF said...

Comel doktar Afiq ni! sejuk hati pesakit tengok muka comel doktor camne hehee.

Doctor on Duty- Siti Soleha said...

comel..comel
abahnye keje hosp mane??

nama benda alah dgr bunyi jantung tu..stethoscope..hehe

enuLwanie said...

cik cumey :wei...rindu gila kot!!

yousof : tu la..comel je dia pakai..

dr siti soleha : ye ke?terima kasih atas info tu..