Yang Sayang Aku

Saturday, April 9, 2011

Sudah Lama Tiba Tapi Dibiarkan Dalam Peti Surat.

maklumlah aku bukan pernah ambil surat-surat yang ada dalam peti surat tu.
tunggulah sampai akak ipar aku atau abang aku yang ambil.
tadi sekali Kak Fifie buka peti surat,
jenuhlah kutip berpuluh-puluh surat.

Kak Fifie cakap ada bungkusan untuk aku.
macam dah boleh agak dah kot siapa pengirim dia dan apa ada dalam tu.


nah, ini dia isi dalam tu.
aku minta teman aku, Meya yang buat.
dia baru berjinak-jinak dengan dunia craft ni.
aku bagi sampel suruh dia buat.
dua makhluk ni aku panggil, Mr & Miss Sad.


aku suka hasil kerja tangan Meya.
puas hati sungguh!
berbunga-bungalah hati aku tengok dua makhluk ni.



teringat balik zaman kolej di semester akhir.








Sukakan entri ini? Apalagi, jangan malu-malu tekan butang Like.

4 comments:

Miya Ismail said...

Sapa-sapa nak order benda yg sama boleh tinggalkan jejak kat blog Miya Craft kat entri ni: http://miyacraft.blogspot.com/2011/03/order-cik-embok-2-budak-itam-mrsad.html atau boleh terus PM Miya Craft kat Facebook.

Cik Bayu said...

yeayy..tu dia bisnes lady kita..

sekamar rindu said...

salam...

comelnya....berapa harganya tuu.?

* folo ur blog..

Cik Bayu said...

wsalam..hrganya xsmpai rm10..murah kan..?kena tanya meya la berapa hrga tu.